
Evlenince kadın erkek ayrımı yapılmaz bence. Yemek yapmak sadece kadının görevi değildir. her şey ortak yapılmalı. Siz ne düşünüyorsunuz? İyi geceleeeer☃️

Evlenince kadın erkek ayrımı yapılmaz bence. Yemek yapmak sadece kadının görevi değildir. her şey ortak yapılmalı. Siz ne düşünüyorsunuz? İyi geceleeeer☃️
Hayır zaten her hangi bir şey görev değildir.. yani bunu insan içinden geldiği sevdiği için yapmalı.. ve ben eşime her konuda yardımcı olurum.. temizlik ev ve yemek konusunda ya da bebek bakımı...
En asli temel görevidir.. Evliliğin anayasasıdır.. Değiştirilmez, değiştirilmesi teklif bile edilemez!.. Aksi anayasal düzeni ortadan kaldırmak olur.. Teşekkürler.
Cevap
11Cevap
bence de ayrım yapılmamalı..
kim erken gelirse eve o başlar sonra yardım eder gelen hayat müşterek :)
Tatlılarda çok iyiyim, yemek konusunda da bir kaç yapabildiklerim var. Kadınıma köle olmaya geliyorum çekilin kızlaar ayyyhhh.
Evlendikten sonra mutfağı birlikte dağıtmayacaksak ne anlamı var ki yemeği kimin hazırladığının...
Hayır da bunun lafı olmaz yani ben yaparım yemek ne olacak? Elime yapışmaz.
Birlikte yapılması uygun olmakla birlikte öncelik kadına aittir.
Yoo erkek de yapabilir bence iki kişi mutfağa girip daha eğlenceli olur olması gerkeen de odur
Eğer kadın çalışmıyorsa evet yapması lazım ama çalışan biriyse eşi destek verebilir
@Misakisaki kolau gelsin çalışan hanım 😐
erkeklerde yapabilir bence yardım edebilir iyi geceler
Bi tek kadın değil erkeğinde az da olsa yardım etmeli
Yok artık tabiki kadın görevi hastalık hamilelikte vs hariç tabiki
Paylaşılan bir görevdir ve böyle olmalıdır aksini iddia eden evlenmesin.
kahvaltıya varım. ama akşam yemeği teferruatlı :) bama uzak.
haa , mangal dersen o da okey
İsteyen hazırlayabilir.
Hayır erkekte yapabilir
Hayır değildir
Hayır tabiki hayat müşterektir.
İki taraf da calisiyorsa ortak
Böyle düşünen biriyle asla
Hayır
Hayır tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?