Evlenince her gun yemek mi yapicaz ya? Evli olup calisan kadinlar yemek yapma isini nasil hallediyor?

uf simdi dusundum, evlensem haftada 1 2 disardan yesek dahi en sonunda yine evde yemek yapmak gerekecek.

hic sanmiyorum herhangi bir erkegin benden daha iyi yemek yapabilecegini, asci falan degilse tabii. iyi yapiyorsa da eminim mutfagi daginik birakir deliririm, (silahlanmis beceriksizlik) o yuzden ben yapsam daha iyi. aksam 6da isten ciksam, 7de eve gelsem, ne ara yemek yapicam yicez uyuyucaz ya. bir de evlisin yani baska sorumluluklarin da var (camasir, temizlik, 🥵 gibi) 😭 mlsf ben oyle makarna pizza falan yiyemem, mutlaka bir corba sulu yemek gerekiyo doymam icin. (en eril ozelligim bu) evliler nasil hallediyor yemek isini? simdi annem yaptigindan zor gelmiyor bana. erkeklerin de bir yapıp, iki yapip ucuncude yapmayacagini dusunuyorum yani onunde sonunda kadina kalacak bu is. soyle bi plan yapsam:

pazar: iki gunluk yemek yaparim

pazartesi: pazardan arta kalan yemegi yeriz

sali: benim anneme gideriz

carsamba: disardan eve soyleriz

persembe: kayinvalideme gideriz

cuma: disariya yemege gideriz

cumartesi: kolay cunku haftasnu.

nasil fikir? bu sekilde haftada bir gun yemek yaparam 7 gunu halledebiliyorum

Evlenince her gun yemek mi yapicaz ya? Evli olup calisan kadinlar yemek yapma isini nasil hallediyor?
Cevapla