uf simdi dusundum, evlensem haftada 1 2 disardan yesek dahi en sonunda yine evde yemek yapmak gerekecek.
hic sanmiyorum herhangi bir erkegin benden daha iyi yemek yapabilecegini, asci falan degilse tabii. iyi yapiyorsa da eminim mutfagi daginik birakir deliririm, (silahlanmis beceriksizlik) o yuzden ben yapsam daha iyi. aksam 6da isten ciksam, 7de eve gelsem, ne ara yemek yapicam yicez uyuyucaz ya. bir de evlisin yani baska sorumluluklarin da var (camasir, temizlik, 🥵 gibi) 😭 mlsf ben oyle makarna pizza falan yiyemem, mutlaka bir corba sulu yemek gerekiyo doymam icin. (en eril ozelligim bu) evliler nasil hallediyor yemek isini? simdi annem yaptigindan zor gelmiyor bana. erkeklerin de bir yapıp, iki yapip ucuncude yapmayacagini dusunuyorum yani onunde sonunda kadina kalacak bu is. soyle bi plan yapsam:
pazar: iki gunluk yemek yaparim
pazartesi: pazardan arta kalan yemegi yeriz
sali: benim anneme gideriz
carsamba: disardan eve soyleriz
persembe: kayinvalideme gideriz
cuma: disariya yemege gideriz
cumartesi: kolay cunku haftasnu.
nasil fikir? bu sekilde haftada bir gun yemek yaparam 7 gunu halledebiliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer