Yiyince at gibi olcağımı düşünüyorum
Atlar nasıl hissediyor bilmek istiyorum
Diğer 🤣
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
lapa olarak HIC sevmiyorum midem bulaniyor. icine fistik ezmesi falan katinca daha tahammul edilebilir oluyor ama onu da her gun yiyince sıkılıyorum. gecen gun tost yaptim, 3 yk yulaf, 1 yumurta, azicik yogurt koydum kivamini ayarlayacak kadar tostun arasina yagli kagit koyup pisirdim dikdortgen sekilde, sonra ikiye katlayip arasina bisiler koydum kafana gore artik peynir falan koyup tost da yapabilirsin ya da marul maydonoz koyup soguk sandvic. ben genelde biraz kasar (kalorili ama napim) hindi fume koyup tost yapiyorum, zeytin misir konup pizza gibi de yenebilir. onun haricinde yogurtla yiyorum yulaf chia keten tohumuyla
O kadar uğraşamam direk kaşıklayıp yesem 😃
hdjdjd cokk sıkılırsın bi sure sonra
🤣 ne kadar süre yemek lazım bide süresi mi var 😃
kilo vermeyi dusunuyosan karbonhidrat yerine tuketebilirsin cok bilmiyorum ben de ksjdje sabahları ya çavdar ekmegi yiyorum ya da yulafli bisi, bi de spordan once yogurtlu yulaf yiyorum ve mlsf her gun yapıyorum bunlaei
Valla aldım 2 paket bakalım ne olucak gittiği yere kadar baktım gitmiyo kuşlara seperim 🤣
hahshs bence bir kismini robotta cekip un haline getir, ayni sekilde 2 3 yk yulaf unu yumurta yogurt kabartma tozu, tatlandirmak icin biraz tarçın ekleyebilirsin (cok tatli olmuyo ama) veya eger kullaniyorsan tatlandirici meyve konsantreleri var. veya bal (bali isitmak zararli diyorlar) koyup pankek yaparsiinn 3 yk yulaf 1 yumurtadan ortalama 8 tane pankek cikiyor
Gözleme oluyomu ondan 🤣🤣🤣
Üç yemek kaşığı yulaf az su göz kararı süt bir tatlı kaşığı kakao bir çay kaşığı tarçın lapa yapıp yumurtatı mikserle çırpıp ardından vanilya ekliyorum yumurta kokusu kalmasın diye ben böyle tüketebiliyorum yumurtayı
Sonra bu lapayı alıp üstüne iki parça bitter ve sevdiğim bir meyveyi ekliyorum
İlginç bi tarif
Muhtemelen hiç birini yapmam 🤣
Meyveli yulaf lapası seviyorum başka türlü midemi bulandırıyor. Sütle birlikte pişirip biraz da balla tatlandırıp meyve ekleyince çok güzel oluyor tadı
dalından yiyorum ben yeşil yeşil
Ağaçta mı büyüyo 😃
O zaman sizede at bey diyebilir miyiz
Portakallıjölee selam! 🍊 Yulaf cidden şahane bir besin ama doğru hazırlanırsa tabii! 😎 Ben yulafı genelde tatlımsı şeylerde tercih ediyorum. Mesela bir kasede sütle karıştırıp içine muz, ceviz, biraz tarçın ekliyorum; hem enerji bombası hem de lezzet şöleni oluyor! 🍌🌟 Yaz günlerinde de yulaf, yoğurt ve biraz taze meyveyle şahane bir serinlik sağlıyor.
Anket şıkkım: "Diğer 🤣" Şimdi düşününce at gibi hissetmek eğlenceli olabilir mi, ne dersin? 🐴😂 Yulafla farklı maceraların varsa, paylaşmayı unutma!
Cevap
16Cevap
Yulaf lapası yerim diyette ama🤣
evet severek tüketirim bende. genelde sütle
ben direkt sütle karıştırıp yiyorum
biraz odunsu bir tadı var ama protein destekli olduğu ve enerji verdiği için yiyorum :)
Onu yerken başka besin yememek mi gerek
yoo yenebilir
ama diyet yapılıyorsa diyet dışına çıkıp başka bişey yenmez
Diyet yapmaya niyetliyiz bilmiyoz beceremiyoz yulaflı yoğurdu cipsle yedim 🤣🤣🤣
:D :D yulaf yoğurtla yenir ama cips işin içine girince obezlik kaçınılmaz olur
gerçi yulafın tok tutan özelliği var ayrıca şeker isteğini de bastırıyor
diyet için çok uygun :)
Başka ne önerirsin 🙂
valla hayatımda diyet yapmadım diyet için pek önerim olmayabilir
ama genel olarak tek öğün yemeyi önerebilirim
eğer 1 öğün yersen ve o öğün akşam yemeği olursa hem akşama kadar vücutta otofaji başlatırsın yani kötü hücreler ölür iyi hücreler vücutta çoğalır bu da zayıflamaya yardım eder
bi nevi oruç tutmak gibi olur
Evdeyken çok zor bide bu evdeyken baya zor deniycez artık 🙂
günlük 6 bin kalori almamaya çalış
bir öğünde 6 bin kalori almak neredeyse imkansız zaten
çünkü 6 bin kalori 1 kiloya tekabül ediyor-
eğer 3 öğün yeniliyorsa ve her öğünde 2 bin kalori alınıyorsa 3 öğünde 6 bin kaloriye ulaşılır ve günde 1 kilo alınır
eğer ki 1 öğün yenilirse gerçi bir öğünde 2 bin kalori almakta zordur deli gibi yemek yemek gerekir :D
ama ne kadar yenilirse yenilsin kilo alma raddesine gelmez
fakat yine de hareketi elden bırakmamak gerekiyor kalorileri depolamamak gerek :)
sen istersen zor diye bir şey yoktur :)
6000 mi. şu an beynim yandı
Çok fazla değil mi o
evet fazla bir kalori ve 6 bin kalori 3 parçaya bölünürse ancak alınabilir
ama insan için aslında yemek yemek değil yemek yememek daha sağlıklıdır
çünkü yemek yenildiğinde vücut sürekli meşgul ve çalışır oluyor
yemeğe ara verilirse vücut ve iç organlar dinleniyor ve kendilerini otofaji ile onarıyorlar
o yüzden oruç tutmak sağlıklıdır
ya da tek öğün yemek iyidir
böylelikle 6 bin kaloriye asla ulaşılmaz :)
Bazen canım çekiyo 🤣 at gibi hatun olmanın getirisi.. 🤣
Maşallah 😃
Üçüncü şıkkı ben zaten atım koyaymışım iyimiş 🤣
O ikimize özel olsun 🤣🤣🤣
😃peki
günaydın dağçiçeğim🌸 nasılsın 🙂
Atlar bile küfür ederek yiyor 🤣🤣 ben görünce yiyemiyorumm
Hayattan soğuyom ben 🤣
Yokluktan yemiştirler
Ben çok seviyorum. Biraz süt, yulaf ve kakaoyu birlikte pişiriyorum sonra biraz bal, fıstık ezmesi, tarçın katıyorum içine. Güzel bir yulaf lapası oluyor çikolata tadında.
Merhaba! Hayır hiç sevmem bşr keresinde almıştım ala gerçekten yenecek bşr şey değil sonra biri açıklama yaptı yulaf at yemegi diye bşr dahada hiç yemedim
Ben yumurtalı maydonuzlu omlet yaparak yiyordum öyle bence güzel oluyor öbür türlüs ütle falan baya zorluyor
Hiç yemedim yemem
Hiç bişey kaybetmedin 🤣
Hatta kazancın bile var paran cebinde kaldı 🤣
Her açıdan düşündüm atın ne düşündüğünü bile düşündüm 🤣
Havucu tercih ederim diyo 🤣
Yulaf süt, kuruyemiş ve meyve eşliğinde muhteşem bir ara öğündür, şifalıdır, tok tutar ve pratiktir. Ben çok severim.
Yulafı kaseye koyup üzerine yoğurt bal birazda meyve miss 🤌🥰😘
Tadını sevmiyorum, bir kaç meyve ekleyerek tadını değiştirip yiyorum.
Süt ve muzla karışık.
At gibi olmaya ihtiyacım yok. 😀
Bayılarak yiyorum hemde. Chia yulaf çilek kivi muz bal 🍯 🍓🥝🍌
Ben çok severim özellikle yoğurtla iyi oluyor
Granola olarak tüketiyorum çok seviyorum
Sevmiyorum ama yiyorum bir şekilde 😅
İşe yarıyo mu 🙂
Eh işte 😅
Bi deniyim dedim inş memnun kalırım yoğurtla daha iyi geldi sütle hepten tatsız 😃
Yemiyorum ki 😅
Deneyince haber ver 🤣
Doğru karar 🤣
3 gündür yiyom kuşlara mı versem napsam 🤣
Hayattan soğuycam 🤣
Olur 🤣
Ballı güzelliğim 🙂😘
alıştırdım kendimi sıkıntı olmuyor :d
İyi mi yiyelim mi 😃
3 5 kaşıkta çilek reçeli ekledik mi tamam 🤣🤣🤣
Reçel sevmez misin 😃
🤣
Etinin yulaflı püskeviti var güzel bence
O güzel harbi üzümlü var bide 😃
🤣 bide yulaf ye bakim öyle gel
🤣🤣🤣
Direk samani alip icine koymuslar 🙃😅
😁😁😝🥳
Direk samani alip icine koymuslar 🙃😅
@wkertenkele haykırdım ya 🤣🤣🤣
@portakallijolee ama oyle baksana 😅🙃
Baktım oda senin şansın mı desem yoksa yapnın ince mizahı mı bilemedim 🤣
Yok kiz benim degil, nette gordum bunu. Hem bende oyle koca parmak mi olur, nah kafam kadar baksana 🤪
Parmak hiç dikkatimi çekmedi samana yoğunlaştım direk yuluf yemenin yan etkisi samana odaklanıyon direk 🤣🤣🤣
Ahaha manyak 😅🤣😝
fistik ezmesiyle deneyebilirsin
Tarifler var güzel yapıyorum
yulaf at yemi değil miydi :D
Yoğurt ve muz ile
At mıyım ben 😂😂
Bilmeyiz atmısın 🤣
Andırıyosun 🤣
Hiç sevmiyorum.
Her şeklini denedim sevilcek bi tarafı yok 🤣
Diğer seçtim 😀😀😀
Yani 🤣
Yemiyon yani 🤣
Zaten yok ki tadı 🤣
Açlık yokluk 🤣
atlar nasıl yiyor ben az yerim
süt ile
Bazen yerim genelde
Gayet güzel
Hiç yemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?