Akşam yerim diye aldın, dolaba koydun. Akşam eve geldin ama yerinde yok! Evdekiler yemiş... Bu ne olsaydı üzülürdün?

Akşam yerim diye aldın, dolaba koydun. Akşam eve geldin ama yerinde yok! Evdekiler yemiş... Bu ne olsaydı üzülürdün?

Boğazınıza dursun ulan akşam keyif yapacaktım. Kapalı da her yer söyleseydiniz sipariş verirdim :( üzdüüü...

Güncellemeler
11 ay
Arkadaşlar başıma böyle bir şey geldiğinde, hayatımın aşkıyla tanışıp ilk datemizi yapmanın heyacanının kursağımda kalmasıyla aynı durumu yaşıyorum. '' Amaaa amaaa ben onu güzel güzel, tane tane yiyecektim keyf yapacaktım yaa pfff''...
Akşam yerim diye aldın, dolaba koydun. Akşam eve geldin ama yerinde yok! Evdekiler yemiş... Bu ne olsaydı üzülürdün?
Cevapla