Ailece aksam yemegine dışarı gittiginiz oluyor mu?

Biz önceden nadir de olsa giderdik, şu an maalesef öyle bir imkan yok. 5 kişilik aile sıradan bir restaurantta bile bin TL den aşağı çıkamıyor.

O yüzden hele ki şu an 5 kişilik ailede 2 kişi çalışıyor, o yüzden gidemiyoruz açıkçası. Ama Fisekhanedeki Firin-ci ya gitmek istiyoruz bir akşam bakalım..

Ailece aksam yemegine dışarı gittiginiz oluyor mu?
Cevapla