Yemek yemek için il dışına çıktınız mı?
Kalvaltı için rizeye ya da İzmir'e
Ocakbaşı için Gaziantep ya da urfayada şeftali iskender için bursaya gittiniz mi ya da buna benzer bir il dışı seyriniz oldu mu?
Yemek yemek için il dışına çıktınız mı?
Kalvaltı için rizeye ya da İzmir'e
Ocakbaşı için Gaziantep ya da urfayada şeftali iskender için bursaya gittiniz mi ya da buna benzer bir il dışı seyriniz oldu mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yok ama yemekbahane işte.
Çıkmadım hiç sırf yemek için
Hayır henüz o kadar kafayı kırmadım 😄
Ben bazen ekmek bile almaya eriniyorum
Yoo evden bile cikmam
Hayır gitmedim
Ben küçükken çok giderdik
Yok.