Bir yemeği kopyalamak mı zor, yoksa kendi yorumunu katmak mı?

Kopyalamak da zor, kabul… ama tarif bellidir, adım adım gidersin. Asıl mesele, tabağa kendinden bir şey katmak. Çünkü o zaman sadece yemek olmuyor, sen oluyorsun. Herkes pişirir ama herkes kendi imzasını atamaz.🤩
Bir yemeği kopyalamak mı zor, yoksa kendi yorumunu katmak mı?
Bir yemeği kopyalamak mı zor, yoksa kendi yorumunu katmak mı?
Cevapla