Tabağında artık bırakan insanlara gıcık oluyor musunuz?

Ben cok gıcık oluyorum ya. Bazı insanlar kasıtlı yapıyolar gibi bir de. Benim gibi gıcık olan var mı yoksa ben uzaylı mıyım

Tabağında artık bırakan insanlara gıcık oluyor musunuz?
Cevapla