bozuk linkmiş https://www.hizliresim.com/r9ym5gx
Misafirden kalan bulaşıklar sizi de üzüyor mu?
bozuk linkmiş https://www.hizliresim.com/r9ym5gx

Fotoğraf görünmüyor gitmiş. Öğrencilik yıllarım aklıma geldi. 1 hafta bulaşık yıkamazdık sınav zamanı. Sonra 2 kere bulaşık suyu yapardık temizlemek için. Kullanacak çatal kaşık kalmazdı.
dur düzeltiyorum abi link bozukmuş :D
Biriktirmesen üzülmezsin hiç çıkanı yıkayıp ya da makinaya koysan sonuç böyle hüsran olmazdı konuyla alakası yok ama pijama harika bu arada bayıldım 😇
sorun bulaşıktan büyük ya :/ büyük fotoğrafa odaklanın :D bir de canım pijamam
Tekerlek ne alaka ki😂kusura bakma güldüm diye
ne bileyim biri getirmiş nereden getirdiyse. kanka ev hediyesi diyor bir de jaskldjasdsla
Saçma olmuş oo hediye resmen dalga geçer gibi
yok youtube da izlemiş :D :D masa yapılıyormuş masa yapacakmış bana
Yaratıcı insan oğlu bizde içinde tahta odun koyup ateş yakardık 5 Mayıs hıdırellezde atlamak için sen onuda b8 düşün 😅😅😅😅
masa olmazsa mayısa kadar benim odamda beklesin o zaman Mayıs gelince tekrar bu konuyu düşüneceğim :D :D :D
Olur ben burdayım nasipse bu pijamadan bende isterim ateşte atlarken dilek dilemeye ve rahat hareket etmeye iyi olur aşırı sevdim yaaaaaaa
aynısını buluram alırım bulamazsam turuncusu var onu sana veririm ama alev almayalım birden tüy gibi bu ben daha önce hiç atlamadım ateşten
sorun gerçekten bulaşık mı duruyor görselde
Ben yardım ederim beraber atlarız ateş alcak kadar durmuyoruz üstünde saniyelik atlayıp gececez yanmayız olur anlaştık hayırlı geceler şimdiden
hayırlı geceler mayısta beni de alın unutmayın
Inş mutfağı temizlersen gelirsin külkedisi🤗🤗🤗
mayısa kadar bitmiş bil mutfak bende sen beni unutma köşede bekleyeceğim
Olur gelicemmmmm
Misafirlere sövüldü✅
misafirler dövüldü. d
teşekkürler aplam. d
heh yerini bil aferim küçük kardeş
senin gif arşivin kalp ben
Cevap
4Cevap
Evet üzüyor, toplamak çok yorucu bulaşıkları
Evet sorun oluyor
neyse hallettik 2 günde :D
Neyse ki yıllar önce sizin gibi insanları düşünüp bulaşık makinesini icat etmişler 😄Seviyorum bazen insan gücünün yerine geçen makinaları 🙄
bizim gibi insanlar derken? :D
Yani Misafirden kalan dağ gibi bulaşığı ortadan nasıl kaldıracağımcılar🤔
ya kardeş fotoğrafa bakmadın mı jaksldasd adamlar kamyonet lastiği getirmiş eve aw
Açıkçası içeriğe bakmadan yorum yaptım o yüzden gözümden kaçmış 😒
kimi uzmezki olley bulaşık yıkayacağım diye sevineni görmedim daha 😂😂😂😂😂😂
bizim üniversitede arkadaş zevk alıyordu kendi yıkardı hep :D
gelsin benimkileride yikasin😂
kim bilir o çocuğa ne oldu belki de fairy platinum filan olmuştur
😂😂😂😂sesli güldüm hahahaha
Nasıl yani, siz bulaşıkları misafire toplatmıyor musunuz?
bulaşığı hallettim de tekerleğe hala alıcı bulamadım
alt komşu balkondayken yapalım ama çok ses çıkarıyor. d. d
Gerçekten bu haldeysen ben bulaşık makinesine yerleştireyim senin için sjsj
mutfakta kamyonet tekeri var hanımefendi daklsşdasdşa nasıl bu halde olmayayım
Onu görmemişim iyi bile sayılırsın kolay gelsin
sağ ol kankam
Rica kanka çaydanlığa yansıyan görüntüyü bırak show yapma bulaşıkları yıka sjsj
öyle bir geçer zaman ki ali kaptann yaptığı gibi topladım masayı filan attım balkondan aşşağıya uğraşamam valla
En iyisi yalan dünya bulaşık yıkamakla mı uğraşacaksın
aynen öyle bardak kırılsa elime patsa ölsem iyi mi olucaktı doğru söylüyosun
Aynen öyle al eline cekirdeğini kolaanı otur keyfine bak
gidim de bakkaldan çay bardağıyla çekirdek alıp cebime doldurayım bari o zaman
Hırsızlık yapmayacaksın dimii
yok yok 25 kuruşa 1 çay bardağıyla cebime dolduruyor işte bakkal teyze
Tamam dikkat et giderken başına bir iş gelir kendimi sorumlu hissederim cekirdeği aklına soktum diye
yabancılarla konuşmuyorum zaten annem tembihledi beni,, hemen bi koşu gidip alıp gelicem. sen de istiyor musun bi bardak da sana alayım
Yok senin bardağından yerim
gittim bakkal kapanmış ki boşuna yürüdüm o kadar da. neyse sabah tekrar giderim artık sana haber veririm alınca
Ben aldım kendime
bana bana? bihterine peki
Ne alaka sen bana alsaydın
dedim ya bakkal kapanmış :/
Yarın yersin o zaman açılınca
peki nasıl istersen öylee olsunnnnnnnnnnnnnnnnnn, tutamam tutamammmmmm gideniiiiiiiiiiii
Bana şarkı sözü aratma şimdi
gidiyom ben eşyalarımı alim gidim
Nereye evi bana mı bırakıyorsun
çekirdeğini benimle paylaşamayan birisiyle daha fazla aynı evde duramam anlıyor musun?
Emin misin iyi düşündün mü lastığını de götür giderken
düşündüm hem zaten uykum da geldi. uzanıp kendi yanaklarımdan öpüyorum. başımı sokacak bi çatı bulunca da gelir lastiğimi alırım merak etme hadi eyv
Kahrediyor üzmek ne kelime
ben hala kendime gelemedim
Geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın inşallah
cümlemize
Eli boş gelen misafire kitliyom bulaşığı😏
bizimkiler dolu gelmiş kamyonet tekerleği getirmişler :D
bundan sonra eve gelen misafirlere uygulayacağım max tarifi bu zaten artık
bu görüşle önümüzdeki 5 yıl bulaşık yıkamam artık ^ iyi ki varsınız
Serdar ortacın buzdolabı pozu geldi aklıma
onun yine yüzü gülüyordu
Evet...😔
ortak yaramız
Hayir 5 dkk lik is
umarım bi gün misafiriniz kamyonet tekeri getirmez evinize :D
Niye
benimkiler getirmiş çünkü görmedin mi
Üzüyor
her şey üzer
Sjsjsns vay be
://
beylikdüzü
büyük küçük
yok kankam kendi salonum var mini
domalmışın ;)
derken
kaslar fenaaa :D
yoo alistim artik
bozar mı sandın acılar
ona agladigim sarkinin remixini acip patlamasini da bilirim fkdkdkkd
ben arabam dacia remix dinlemeye gidiyorum askldşaskd
hahaa lvbel c5 yerine sey dinle uzi sarkilar sokaklara ait
bu arada ister istemez o vibe i veriyosun
hangi vibe ı veriyorum madam ya :D
lvbel c5🥹
Çok bişi yok orada
bi şey yok dediğin mutfakta kamyon tekeri var
Üzer
Evet
:/
hayır
nasıl hayır ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?