Selam.🌸 Üzüldüğümde, korktuğumda ve heyecanlı olduğumda iştahım kapanıyor ve en sevdiğim yemekleri de koysam önüme hiç bir şey yiyemiyorum. Aksine ben genelde sinirlendiğimde, regl olduğumda ve sevgilimle kavga ettiğim zamanlarda kendimi çikolataya ve pastaya veriyorum :D Ama insan şunu yemez mi yaa :D
Ya sorma üzülünce ben hiç yemek yiyemiyorum. Hiçbir şey canım istemiyor o zaman. Stres olunca zaten midemi matkapla deliyorlar gibi oluyor o zaman bişey yemek istesem de yiyemiyorum o ayrı.