Protezler biraz öğğhhkk 🫢

Protezler biraz öğğhhkk 🫢

Tırnaklar uzun olmayacak. Tanıdığım temiz biri olsa dahi yiyemiyorum elimde değil maalesef. Sadece uzun tırnak meseleside değil çoğu kişinin yaptığını yiyemiyorum. Bir tık takıntı gibi benimkisi. Kendim bir şeyler yaparken de zırt pırt elimi yıkıyorum.
Başak misin
Kovayım ama beni başak zannettikleri oldu birkaç kere bu tür takıntılarım yüzünden
Kesin yükselen 😂
Olabilir 😅
Yemem cafelerde nasil yemek yapilir bilmem ama bir evde önüme yemek geliyorsa tırnağı uzun veya tırnağında oje varsa ben o yemeği yemem çünkü ben yemek yapınca temizliğe çok dikkat ederim yemeği tattığım kaşığı gekrardan tencere koymam ya da tırnağımı uzatıp oje sürmem aynı hasassiyeti karşıdan da beklerim
Ojeliyken yapıyorum ne yalan diyim
Hayır. Uzun tırnaklı birini de sadece ihtiyaç halinde kullanırım. Gösteriş için kendini beğendirmek için şekilden şekile giren saçma sapan şeyler yapan kadına da değer vermem. Ayı mısın da pençen olsun istiyorsun? Estetik olan güzel olan kısmı neresi tırnağın?
Bu çok sert bi açıklama oldu 😂
İnsanlar tarih boyunca beğenilen güzel olan estetik olan şeylerin resimlerini çizmişler. doğa, çiçek, böcek, kadın vücudu, şehirler vs. Ama biri de iğrenç uzun tırnaklı bir kadın cizmemis. bunun güzel olan tarafı ne ben anlamıyorum. Estetik olan, beğenilen tarafı tam olarak neresi bilmiyorum
Ben de sevmem hele o protez tırnaklar çok mide bulandırıcı
Herkesin yaptığı yemeği bile yemem. Mesele bence sadece uzun tırnak değil. Dışarıda bile dikkat ederim. Yemek ayırmam ama ben enerjinin yemeğe geçtiğine inanırım. Kötü enerjisi olan bitinden yemek dahi yenmemeli
Aa güzel bakış açısı
Ah Işıkhızında! 😀 Şimdi sana şöyle diyeyim, hijyen her şeyden önemli! Eller güzel yıkanmışsa, tırnaklar temizse hiç sorun yok bence. Ama özellikle protez tırnaklar hijyen açısından hassasiyet gerektiriyor. Ben şahsen böyle bir durumda tatlı tatlı “Eline sağlık ama tırnaklar hijyene uygun mu acaba?” diyeceğim bir sohbet açar, sonra yemeğimi yerim. 😂 Ama içime sinmez dersen de asla zorlanma, keyif almadığın bir şeyi yemen şart değil!
Bu arada mercimek köfteler konusunda bir not: Ellerle yoğrulurken o duygu yemeğe geçiyor derler. Belki bu kadar samimi olmayı uzun tırnakla başarmak güçtür? 😂
Cevap
43Cevap
Temiz olduktan sonra yerim gadası
Afiyet olsun gada
Sağolasın
kimin yaptığına göre değişir.. sevdiğim güvendiğim biriyse yerim tabi ki de.. afiyet olsun ellerine sağlık
Teşekkür ederim ablası 🥳
Rica ederim abla 🥳
Güzel olsun da isterse ayağıyla yapsın bana ne ya ahsjs
Oha sende xnxjxn
Biraz abarttım🥹
Hindistan tam senlik bi ülke 😂
Eldiven kullanıyorsa sorun değil bir de tanıdığım kişi ise
Eldiven yırtılır
O zaman kessin 🤣
Kessin gözünü cikarmasinlar 😂😂
Valla yolar 🤣
Tüh sıfır takip
Gizem kasılıyoooo 😂
Güzel oluyor
Gizem kasmıyorum bu arada takılıyorum 🫢
Şaka yapıyorum
Ben de şaka yaptığımı belirttim
Teşekkür ederim efendim
doğrusunu söylemek gerekirse tedirginlik yaşamıyor değilim.. çok fazla detaylara indiğim için aklıma çok kötü şeyler geliyor çünkü.. 😕
Aklına ne geldiğini söyliyim mi? Çünkü bende başağım 🫢
Söyleme hayır.. 😕
Benim bi arkadaşımın tırnakları nal gibi dedim sen kçını nasıl yıkıyon yıkamıyom ki siliyom dedi. Yıkamıyomuşlar 🫢🫢
Keşke okumasaydım bunu..😒
Söylemesem çatlardim 🫢
Söylemenden iyiydi.. 😕
Ama bu bilgiyi seninle paylaşmak istedim 🥲
Tırnak hijyenikse yerin, dün çig köfte yoğurdum ama tırnaklarım bir teniz bir teniz ki afiyetle göndüm✌🏻
Köfte yoguracaksam ve tırnaklarım uzunsa tırnağımı keserim 😂 afiyet olsun, eline sağlık
E tabi sen tırnağını kesersin ama bazıları kesmeden yemek yapıyorlar, hijyenik ya da değiller orası meçhul ama her zaman temizlikten yanayım, teşekkürler🍀
Yemem, midem bulanır. Kendi tırnağım bile uzunken yemek yapmam ben 😐
Ben de tırnağım uzunsa köfte falan yoğurmam
Temiz ise evet neden bakımlı olması kötü değil
Uzun tırnaklı olmak bakımlı olmak demek mi?
Kısa tienakli olup elleri pislik içinde olanlar var temiz olmak mı değil bence temiz olmak ona gereken özeni yapar bakar edersin
Hayır ojeli tırnaklarla yapılan yemeği bile yemem
Oje neden
Boya midemi bulandırıyor sevmiyorum
Uzun tırnaklılar eldiven takarak yapsınlar. Bi sıkıntı olmaz
Yırtacak kadar uzunlar var ya
Onlar Fast food yerler 😂
Uzun tırnak seven biri olarak söylüyorum yemem. Kendim yemek yaparken eldiven takarım hep.😂✨
Yirtilmiyor mu 😂
Nooo artık işin ustası olmuşuz😄✨🌸
Yediğim olmuştur ama doğru bir şey olduğunu düşünmüyorum...
Evet yaptığın hiç hoş değil yememeliydin
Emin ol herkes en az bir kere yemiştir : ))
Oldum olası nefret ederim uzun tırnaktan
Her zaman midem kalkmıştır
Bayılanlar da var
Vardır illaki.
Bana göre değil ama
Cadı görmüş gibi oluyorum protez tırnak görünce 😊
Her şeyin bir Oluru olmazı var cidden, abarttılar 🫢
Kesinlikle öyle.
Çok abartıyorlar bazı şeyleri.
Geçenlerde budapeştedeydim, arabaya yakıt aldığım istasyondan Bi kaç parça şey aldım ödeme yaparken kasadaki kadın takma tırnakları yüzünden pos cihazını kullanamadı vallahi ciddiyim, tuşlara basamadı.
Birde akşama kadar uğraştığı iş
Evet çok var öyle. Zaten onlar o tırnaklarla bi cacık yapamıyorlar. Bi arkadaşım var tırnakları protez gibi kendinin ama o kadar uzun sarma sariyoruz yardım edeyim dedi etme diyemedim de saramadı bıraktı zate tırnakları yaprağı parçalıyor. Yani o tırnakla bi şey yoğuramaz bile eldiven dahi taksa olmaz yani olmuyo
Sarma diyemedim de 😂😂😂
... Öyle ya cidden, resmen yaşam kaliteni düşürüyor, ergonomi sıfır.
Şahsımca hoş bir görüntüde yok gayet iğrenç.
Nasıl sevebiliyorlar hayret.
Gerçekte. Kadının kendisine yaptığı işkenceler akılalır gibi değil.
Topuklu ayakkabı falan, düşünsene ko for odaklı hiç bir moda ya da stil yok 🤯
Kadın olmaz zor ya bi keresinde topuklu ayakkabıdan 3 gün ayak tabanlarimı hissetmemistim 🥲🥲
Kadın olmak zor evet, kadınları anlamakta çok güç
Yine ki kazasız belasız sadece tabanlarınızla atlatmışsınız.
Topuklu ayakkabı ile bilek burkmadan günü bitirmek te bi mucize.
Neyseki ama kadın olmak cidden zor. Ağdasi lazeri kaşı bıyığı bir sürü meziyet hep güzel olmak için.
Zor ya cidden.
Peki samimiyetinize güvenerek bir soru 😊
Kadınlar içinmi güzel gözükme ihtiyacı duyuyorsunuz yoksa erkekler içinmi?
Yoksa tamamen bağımsız kendi mutluluğunuz için mi?
Bu herkes için değişir ya çok göreceli bir şey. Ben şahsen kendim için. Mesela oje surmeyince kendimi çıplak gibi hissediyorum 🙈 evdeyim halbuki kimsenin tırnağımı gördüğü yok ama olsun.
😂😂 kıyamam ya
Tamamen duygu durumu yani
Cidden kadın ve erkek zihni çok farklı çalışıyor ya.
Bu yüzden evliliklerde genelde anlaşamıyoruz
Ama her kadın da aynı değil mesela bacağındaki kılları sadece pantolon pacasindan görünen kısmını alan kadınlar da var 😂 ama erkeklerle doğamız her halükarda çok farklı
😅😅😅
Bak bunları duymak garip hissettirdi.
Şimdi her pantolonlu kadının paçasından yukarısını öyle sanıcam 😂
Yapan kişiye göre değişir ama çoğu zaman aç olduğum için onlara pek bakmadan yiyorum 🤭🤭
Aman ye gitsin dhdhd
Öleceksem de karnım tok öleyim bari 😂🤣😂
Ben de hiç aç ölmek istemem xjxjxj
Allah korusun ya o yüzden her zaman tok olmaya özen gösterelim KİLO MİLO falan düşünmeyelim dimi 😂🤣
Yani hayat mottom 🤪
Kilo sorunun varsa ben hazırım tabağındaki yemekleri yemeye 🙋♂️🙋♂️
Var ama vermem 😂😂
Sorun yok avını bekleyen sırtlan gibi beklerim ben illaki kilo aldım diye düşüneceksin ve yemeyi bırakacaksın 😂🤣😂🤣
Ahahahha bi kilo sınırım var oraya gelince düşüne kadar aç geziyorum 😂😂😂
şu an kaçsın ve sınırın kaç acaba bileyim de ona göre bol bol pirinç pilavı ye 😂🤣😂
Sinirdayim son yiyişlerim 🥹🥹
Ahahaha istersen daha fazla zorlama ve sakince tabagi bana doğru itekle 😂🤣😂
Mercimek köfteleri bitsin de ona zaafım var 🥲🥲
Oldu paşam sanki sen tek seviyorsun onu 🤦♂️🤦♂️ bizde aşığız ona 🥰🥰🥰🤭
Paylaşırım o zaman 🫶
Yarısını yemişsin hala paylaşım diyorsun 🤦♂️🤦♂️ paylaşımını biliyorum 3 sana 1 bana 🤭
2 bana bir sana olsun 🫢
guzel soru. uzun tirnak bence sekste Seksi oluyor. onun disinda cok gereksiz
Yani uzun tırnaklı kadınla seks yaparım kısa tırnaklı kadından köfte yerim mi xjxxjx
hazır gıdaları nasıl yapıyorlar biliyorlar sanki djdhdh
Uzun tırnakla değildir yani bi standart var djdj
tek sıkıntı tek tırnak olsa keşke 😅
Yemeği ben yaptığım için, sevgilimin tırnağının nasıl olduğu önemsiz kardeş
Vay be vay be
Yemem. Ama bilmeden yemis de olabilirim restoranlarda 😣
Restoranda uzun tırnak olmaz ya
Insallah yoktur jfjdnd😂
Temiz olduğuna emin olduğum biriyse yerim, diğer türlü hayır.
Ben de yerim ama bi göz ucuyla bakarım 🙈
Eller guzelse yemekte lezzetliyse parmaklar bile yenir :))))))
Ben soru sorunca sana bildirim mi geliyor?
yooo sayfayı yeniliyom seninsoru görünüyo gönüül bildirimi :))))))))))
Soru sor diye seni bekliyorum diyemedi 😂😂
adımızı çıkarıcan şurda ya :)))))) kaşınıyon he :)
Kamuoyuna bi basin açıklaması yaparız 😂
Oyle anlicaklarsa oonflort edilsin edilsin basin aciklamasiyla siyrilsin oda iyimis ya :)
Niye magazinde çıkıyor ya sadece arkadaşız 😂
Kameralar kapaninca noluyo birde o var :)))
Onlar bizi ilgilendirmez bizde kamera arkası yok 😂
Bunu senle ben biliyoz sadece işte sorun orada :)))
Beni şu an sitenin yarısıyla flört ediyorum sanıyor olabilirler bu arada 😂😂 biraz köşeme çekileyim dimi çok ortalıkta dolandım dedim sana ortam tekin değil diye 😂😂
:))) herkesin şeyi kendine bos ver :))))))
İşte en sevdiğim cümleler 😂
Edepsiz ;))))
Tırnakları çok uzun olmayıp temiz titiz birisiyse yerim ama dediğimin tersi olursa olursa yiyemem
Protez olunca biraz rahatsız olurum ve aşırı uzunsa temizliği önemli ellerinin ama çok uzunsa eldiven taksın
Hijyen ve temizlik konusunda çok titiz olduğum için bazen uzun tırnaklı her kim olursa olsun gördüğümde maalesef yiyemiyorum
Uzun tirnak, takma tirnak evde kedi köpek olan evlerden yemek yemem aslaaa
Sen de abart 😂
Yemem abi kesin ve net
Bakımına dikkat ettiği sürece gayette yerim bende protez tırnak kullanıyorum
Ojeli ve uzun tırnaklı birinin yaptığı yemeği yememeyi tercih ederim.
Yani kimin yaptığına bağlı
Ben 🙄
Protez yaptırdığımda annem mutfağa sokmuyor😅
Hadi iyisin 😂
Eldiven kullanmışsa yerim. 😀
Uzun tırnak eldiveni yırtar ya 😂
Şansını niye zorluyorsun yemek istiyorum ben işte 🤣
Çözüm bulmaya çalışıyoruz bir şekilde 😅
Aman ye be 😂😂
Yemememiz için zorluyorsun 😅
Yapan el benimse yerim yoksa hayır
Ahahah güzelmiş 😂
Kadın erkek uzun tırnak çok iğrenç duruyor
Hadi ya
Takıntım yok ama tırnaklar her zaman dikkatimi çekiyor birde saç sakal birbirine karışmış erkek ile yemeğe oturmakta haz vermiyor bana
Kimin yaptığına bağlı
Ben de yerim ama bi göz ucuyla bakarım
kişinin temiz olduğunu bilirsem sorun yok
Aynen temiz insan tırnağını da temizler zaten
bravo
kişi temiz ve eldivenle yaptıysa yerim ama onun dışında yiyemem
Eğer sevdiğim biri ise yerim içine ne katarsa katsın yine yerim
içi pis değilse tırnağın umursamam
Ben de yerim ama çaktırmadan muayene ederim
Yaşlı birinin tırnağı neden uzun olsun djdj
🫢🫢yaşlanınca ben ddjjd
Midem bulandı
La benim tırnaklarım uzun değil
Bence seninkiler gayet iyi
Herkesin yemeğini yiyemem
Hayır çünkü iğrenç buluyorum
Hayır hijyen önemli benim için🎀🍭
Manitamsa her türlü yerim
Yemek istemem açıkçası.
Yenir
Afiyet
Hani nerde
Yaptık işte mercimek köftesi yiceksen ye 😂
Hepsini yerdim
Güzel yaptım hee
Belli belli canımız çekti burada
Simdikilerin yaptığı hiç bir şey yenmez
Neden ya
Tırnak deyil toynak simdikilerde
Doğru 😂
Eee yemeden içmeye devam kanka
Cıks yemem
😒😒
Suratsız dev ayaklı cüce😒
Uyuzz 😒😒
Hatun istediğim beğendiğim tarz ise zevkle yerim
Uhhu
Sarışın ve zayıflara ölüm 😂😂
Uzun değil ki
Benim tırnağım uzun değil zaten ben tırnak uzatmam
Aferin sana
Eyvallah
Resimdeki normal
Benim tırnaklarım uzun değil zaten 😂
Bazıları gerçekten iğrenç 😂
Bencede 😂
Tırnak dediğin seninki gibi olacak resimdeki gibi yani
Aayy teşekkür ederim 🫢🙈
Rica ederim efendim ☺️
Nickname neden ışıkhızında 😎
Birine kızıp hesabımı kapatmıştım. 5 dakika sonra geri gelmiştim o zaman hesap dondurma yoktu 🫢😂😂
Ahh bu erkekler :)
Aaaahh 😂
Nasıl da sizin ayarlanırızla oynuyoruz :)
Ben kim bilir naaapmişımdır hatırlamıyorum ama 😂😂
uzun zaman mı oldu?
5 senedir en az kullanmıyorum
Niye küstün bu kadar :)
Yok be bi süre girmedim sonra da hesabi şifreyi falan unuttum başka hesap açtım bu kaldı öyle 😂
ahh be neler çekmişsin sen böyle :)))
Valla iyi çektim 😂
Bunca şeyin üstüne bir sadaka verseydin ihtiyaç sahiplerine :))
Bi de dinsiz imansız bi şeyim 🥲
Orta okulda din kültürü öğretmenin fatiha'yı okumadın diye sıfır verdiği için mi küstün dine :))
Yok ortaokulda Allaha dua ediyorum zannederken kargalarla fillerden bahsettiğimi öğrenince küstüm 🥲
Anlamadım :))
Fil suresi
Elemtera keyfe fe’ale Rabbuke bi-ashâbi’l-fîl.
Elem yec’al keydehum fî tadlîl.
Ve ersele ’aleyhim tayran ebâbîl.
Termîhim bi-hıcâratin min siccîl.
Fece’alehum ke’asfin me’kûl.
Hoca bunu ezberletiyordu. Hani Allaha dua ederken bir şey isterken dua edersin ya dedim ki ben niye Allah'ıma dua ederken fillerin kargaların savaşından bahsediyorum. Bu çok saçma. 😂
Hımm anladım :))
Öyleli 🤗
Neyse bu din konularını geniş bir zaman konuşuruz :)
Konuşmayı bıraktım ben insanlarla bu konuyu konuşunca sadece beni aksine ikna etmeye çalışıyorlar. Halbuki ben kimseyi bir şeye ikna etmeye çalışmıyorum.
Peki ısrar yok :)
Sohbet ışık hızında kesildi :))
Ortama ciddi şeyler dahil olunca benim uzayış 😂
Korkma korkma böyle şeyler yüzünden hoş sohbet birini kaybetmek istemem :)
Sakin az konuşan gizemli biri olmak isterdim 😂
Üzülme Hala gizemini koruyorsun 🤣
He iyi bari 😂😂
Gizem şeyleri çözmesini severim 😂
tamam küsme şaka yaptım
Küsmesim be çıktım 😂
üff insan bir gidiyorum der :)
küstün sandım 🤣
Öyle şaaakkk diye çıkarım 😂
Ellerine sağlık çok güzel ettin 😂
Afiyet olsun 😂
Teşekkür ederim 🤣
Gerekirse yerim..
Açsam ben ben değilim djjd
asla yemem
Asla mi
asla asla
Yok ya
Ye be
hayır asla çok titiz biriyim
Midem bulandı pis pis tırnaklar öyle
Temizse yeriz :D
Başak burcu mu diye sorun 😂
Tabiiisi
Yiceksin tabi xhhx
Yemem bende knk
Ben yerim temizse
Kötü ya hayır
Yemem
Yerimmmmmm supurrum hhhh
Nefret ediyorum asla.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?