• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Uzun tırnaklarla yapılmış yemeği yer misiniz?

Işıkhızında
Işıkhızında Takip Et
Guru Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
27
Yapay Zekaya Sor

Protezler biraz öğğhhkk 🫢

Uzun tırnakla yapılmış yemeği yer misiniz?
Uzun tırnakla yapılmış yemeği yer misiniz?
Uzun tırnaklarla yapılmış yemeği yer misiniz?
Cevapla
Tırnak Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • beyzzzznur
    beyzzzznur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Tırnaklar uzun olmayacak. Tanıdığım temiz biri olsa dahi yiyemiyorum elimde değil maalesef. Sadece uzun tırnak meseleside değil çoğu kişinin yaptığını yiyemiyorum. Bir tık takıntı gibi benimkisi. Kendim bir şeyler yaparken de zırt pırt elimi yıkıyorum.

    3
    4 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Başak misin

      Yorumla
    • beyzzzznur
      beyzzzznur
      1 yıl

      Kovayım ama beni başak zannettikleri oldu birkaç kere bu tür takıntılarım yüzünden

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Kesin yükselen 😂

      Yorumla
    • beyzzzznur
      beyzzzznur
      1 yıl

      Olabilir 😅

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Ezgibrbs
    Ezgibrbs Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Yemem cafelerde nasil yemek yapilir bilmem ama bir evde önüme yemek geliyorsa tırnağı uzun veya tırnağında oje varsa ben o yemeği yemem çünkü ben yemek yapınca temizliğe çok dikkat ederim yemeği tattığım kaşığı gekrardan tencere koymam ya da tırnağımı uzatıp oje sürmem aynı hasassiyeti karşıdan da beklerim

    1
    1 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ojeliyken yapıyorum ne yalan diyim

      Yorumla
  • Charmelon
    Charmelon Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    1 yıl

    Hayır. Uzun tırnaklı birini de sadece ihtiyaç halinde kullanırım. Gösteriş için kendini beğendirmek için şekilden şekile giren saçma sapan şeyler yapan kadına da değer vermem. Ayı mısın da pençen olsun istiyorsun? Estetik olan güzel olan kısmı neresi tırnağın?

    1
    4 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Bu çok sert bi açıklama oldu 😂

      Yorumla
    • Charmelon
      Charmelon
      1 yıl

      İnsanlar tarih boyunca beğenilen güzel olan estetik olan şeylerin resimlerini çizmişler. doğa, çiçek, böcek, kadın vücudu, şehirler vs. Ama biri de iğrenç uzun tırnaklı bir kadın cizmemis. bunun güzel olan tarafı ne ben anlamıyorum. Estetik olan, beğenilen tarafı tam olarak neresi bilmiyorum

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ben de sevmem hele o protez tırnaklar çok mide bulandırıcı

      Yorumla
    • Charmelon
      Charmelon
      1 yıl

      Güzelse yapsın herkes ama güzel olan tarafı neresi bilmiyorum

      Yorumla
  • TOKAREV
    TOKAREV Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Herkesin yaptığı yemeği bile yemem. Mesele bence sadece uzun tırnak değil. Dışarıda bile dikkat ederim. Yemek ayırmam ama ben enerjinin yemeğe geçtiğine inanırım. Kötü enerjisi olan bitinden yemek dahi yenmemeli

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Aa güzel bakış açısı

      Yorumla
    • TOKAREV
      TOKAREV
      1 yıl

      Estağfirullah. O benden değil inancımızdan sebep biz uygularsak güzel olur.

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Şef Orçun
Şef Orçun Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Ah Işıkhızında! 😀 Şimdi sana şöyle diyeyim, hijyen her şeyden önemli! Eller güzel yıkanmışsa, tırnaklar temizse hiç sorun yok bence. Ama özellikle protez tırnaklar hijyen açısından hassasiyet gerektiriyor. Ben şahsen böyle bir durumda tatlı tatlı “Eline sağlık ama tırnaklar hijyene uygun mu acaba?” diyeceğim bir sohbet açar, sonra yemeğimi yerim. 😂 Ama içime sinmez dersen de asla zorlanma, keyif almadığın bir şeyi yemen şart değil!

    Bu arada mercimek köfteler konusunda bir not: Ellerle yoğrulurken o duygu yemeğe geçiyor derler. Belki bu kadar samimi olmayı uzun tırnakla başarmak güçtür? 😂

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

28

Cevap

43

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 36
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı.

    Temiz olduktan sonra yerim gadası

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Afiyet olsun gada

      Yorumla
    • nordun_gadasi
      nordun_gadasi
      1 yıl

      Sağolasın

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.

    kimin yaptığına göre değişir.. sevdiğim güvendiğim biriyse yerim tabi ki de.. afiyet olsun ellerine sağlık

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Teşekkür ederim ablası 🥳

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      1 yıl

      Rica ederim abla 🥳

  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    Güzel olsun da isterse ayağıyla yapsın bana ne ya ahsjs

    2
    3 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Oha sende xnxjxn

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      1 yıl

      Biraz abarttım🥹

      Yorumla
    • İstanbul-bey
      İstanbul-bey
      1 yıl

      Hindistan tam senlik bi ülke 😂

      Yorumla
  • Assassinn
    Assassinn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    1 yıl

    Eldiven kullanıyorsa sorun değil bir de tanıdığım kişi ise

    1
    11 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Eldiven yırtılır

    • Assassinn
      Assassinn
      1 yıl

      O zaman kessin 🤣

    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Kessin gözünü cikarmasinlar 😂😂

    • Assassinn
      Assassinn
      1 yıl

      Valla yolar 🤣

    • Assassinn
      Assassinn
      1 yıl

      Tüh sıfır takip

    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Gizem kasılıyoooo 😂

    • Assassinn
      Assassinn
      1 yıl

      Güzel oluyor

    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Gizem kasmıyorum bu arada takılıyorum 🫢

    • Assassinn
      Assassinn
      1 yıl

      Şaka yapıyorum

    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ben de şaka yaptığımı belirttim

    • Assassinn
      Assassinn
      1 yıl

      Teşekkür ederim efendim

  • Tiryakinimtiryakinn
    Tiryakinimtiryakinn Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    doğrusunu söylemek gerekirse tedirginlik yaşamıyor değilim.. çok fazla detaylara indiğim için aklıma çok kötü şeyler geliyor çünkü.. 😕

    1
    7 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Aklına ne geldiğini söyliyim mi? Çünkü bende başağım 🫢

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Söyleme hayır.. 😕

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Benim bi arkadaşımın tırnakları nal gibi dedim sen kçını nasıl yıkıyon yıkamıyom ki siliyom dedi. Yıkamıyomuşlar 🫢🫢

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Keşke okumasaydım bunu..😒

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Söylemesem çatlardim 🫢

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Söylemenden iyiydi.. 😕

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ama bu bilgiyi seninle paylaşmak istedim 🥲

      Yorumla
  • YecücMecüc
    YecücMecüc Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Tırnak hijyenikse yerin, dün çig köfte yoğurdum ama tırnaklarım bir teniz bir teniz ki afiyetle göndüm✌🏻

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Köfte yoguracaksam ve tırnaklarım uzunsa tırnağımı keserim 😂 afiyet olsun, eline sağlık

      Yorumla
    • YecücMecüc
      YecücMecüc
      1 yıl

      E tabi sen tırnağını kesersin ama bazıları kesmeden yemek yapıyorlar, hijyenik ya da değiller orası meçhul ama her zaman temizlikten yanayım, teşekkürler🍀

      Yorumla
  • GrumpyWild
    GrumpyWild Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Yemem, midem bulanır. Kendi tırnağım bile uzunken yemek yapmam ben 😐

    2
    1 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ben de tırnağım uzunsa köfte falan yoğurmam

  • çok_yaramazınız
    çok_yaramazınız Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 51%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Temiz ise evet neden bakımlı olması kötü değil

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Uzun tırnaklı olmak bakımlı olmak demek mi?

      Yorumla
    • çok_yaramazınız
      çok_yaramazınız
      1 yıl

      Kısa tienakli olup elleri pislik içinde olanlar var temiz olmak mı değil bence temiz olmak ona gereken özeni yapar bakar edersin

      Yorumla
  • Parlayanyıkılışş
    Parlayanyıkılışş Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Hayır ojeli tırnaklarla yapılan yemeği bile yemem

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Oje neden

      Yorumla
    • Parlayanyıkılışş
      Parlayanyıkılışş
      1 yıl

      Boya midemi bulandırıyor sevmiyorum

      Yorumla
  • Enperatriz
    Enperatriz Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Uzun tırnaklılar eldiven takarak yapsınlar. Bi sıkıntı olmaz

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Yırtacak kadar uzunlar var ya

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Onlar Fast food yerler 😂

  • Gökyüzü242
    Gökyüzü242 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    1 yıl

    Uzun tırnak seven biri olarak söylüyorum yemem. Kendim yemek yaparken eldiven takarım hep.😂✨

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Yirtilmiyor mu 😂

      Yorumla
    • Gökyüzü242
      Gökyüzü242
      1 yıl

      Nooo artık işin ustası olmuşuz😄✨🌸

      Yorumla
  • Tʜᴇ_Bʟᴀᴄᴋᴍᴀɴ
    Tʜᴇ_Bʟᴀᴄᴋᴍᴀɴ Takip Et
    Guru Yaş: 101 , eic 100%
    1 yıl

    Yediğim olmuştur ama doğru bir şey olduğunu düşünmüyorum...

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Evet yaptığın hiç hoş değil yememeliydin

      Yorumla
    • Tʜᴇ_Bʟᴀᴄᴋᴍᴀɴ
      Tʜᴇ_Bʟᴀᴄᴋᴍᴀɴ
      1 yıl

      Emin ol herkes en az bir kere yemiştir : ))

      Yorumla
  • PetonPrens
    PetonPrens Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Oldum olası nefret ederim uzun tırnaktan

    Her zaman midem kalkmıştır

    1
    15 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Bayılanlar da var

      Yorumla
    • PetonPrens
      PetonPrens
      1 yıl

      Vardır illaki.
      Bana göre değil ama
      Cadı görmüş gibi oluyorum protez tırnak görünce 😊

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Her şeyin bir Oluru olmazı var cidden, abarttılar 🫢

      Yorumla
    • PetonPrens
      PetonPrens
      1 yıl

      Kesinlikle öyle.
      Çok abartıyorlar bazı şeyleri.
      Geçenlerde budapeştedeydim, arabaya yakıt aldığım istasyondan Bi kaç parça şey aldım ödeme yaparken kasadaki kadın takma tırnakları yüzünden pos cihazını kullanamadı vallahi ciddiyim, tuşlara basamadı.
      Birde akşama kadar uğraştığı iş

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Evet çok var öyle. Zaten onlar o tırnaklarla bi cacık yapamıyorlar. Bi arkadaşım var tırnakları protez gibi kendinin ama o kadar uzun sarma sariyoruz yardım edeyim dedi etme diyemedim de saramadı bıraktı zate tırnakları yaprağı parçalıyor. Yani o tırnakla bi şey yoğuramaz bile eldiven dahi taksa olmaz yani olmuyo

      Yorumla
    • PetonPrens
      PetonPrens
      1 yıl

      Sarma diyemedim de 😂😂😂
      ... Öyle ya cidden, resmen yaşam kaliteni düşürüyor, ergonomi sıfır.
      Şahsımca hoş bir görüntüde yok gayet iğrenç.
      Nasıl sevebiliyorlar hayret.
      Gerçekte. Kadının kendisine yaptığı işkenceler akılalır gibi değil.
      Topuklu ayakkabı falan, düşünsene ko for odaklı hiç bir moda ya da stil yok 🤯

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Kadın olmaz zor ya bi keresinde topuklu ayakkabıdan 3 gün ayak tabanlarimı hissetmemistim 🥲🥲

      Yorumla
    • PetonPrens
      PetonPrens
      1 yıl

      Kadın olmak zor evet, kadınları anlamakta çok güç
      Yine ki kazasız belasız sadece tabanlarınızla atlatmışsınız.
      Topuklu ayakkabı ile bilek burkmadan günü bitirmek te bi mucize.

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Neyseki ama kadın olmak cidden zor. Ağdasi lazeri kaşı bıyığı bir sürü meziyet hep güzel olmak için.

      Yorumla
    • PetonPrens
      PetonPrens
      1 yıl

      Zor ya cidden.
      Peki samimiyetinize güvenerek bir soru 😊
      Kadınlar içinmi güzel gözükme ihtiyacı duyuyorsunuz yoksa erkekler içinmi?
      Yoksa tamamen bağımsız kendi mutluluğunuz için mi?

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Bu herkes için değişir ya çok göreceli bir şey. Ben şahsen kendim için. Mesela oje surmeyince kendimi çıplak gibi hissediyorum 🙈 evdeyim halbuki kimsenin tırnağımı gördüğü yok ama olsun.

      Yorumla
    • PetonPrens
      PetonPrens
      1 yıl

      😂😂 kıyamam ya

      Yorumla
    • PetonPrens
      PetonPrens
      1 yıl

      Tamamen duygu durumu yani
      Cidden kadın ve erkek zihni çok farklı çalışıyor ya.
      Bu yüzden evliliklerde genelde anlaşamıyoruz

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ama her kadın da aynı değil mesela bacağındaki kılları sadece pantolon pacasindan görünen kısmını alan kadınlar da var 😂 ama erkeklerle doğamız her halükarda çok farklı

      Yorumla
    • PetonPrens
      PetonPrens
      1 yıl

      😅😅😅
      Bak bunları duymak garip hissettirdi.
      Şimdi her pantolonlu kadının paçasından yukarısını öyle sanıcam 😂

      Yorumla
  • frankejstan013
    frankejstan013 Takip Et
    Master Yaş: 104 , eic 45%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Yapan kişiye göre değişir ama çoğu zaman aç olduğum için onlara pek bakmadan yiyorum 🤭🤭

    1
    17 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Aman ye gitsin dhdhd

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      1 yıl

      Öleceksem de karnım tok öleyim bari 😂🤣😂

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ben de hiç aç ölmek istemem xjxjxj

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      1 yıl

      Allah korusun ya o yüzden her zaman tok olmaya özen gösterelim KİLO MİLO falan düşünmeyelim dimi 😂🤣

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Yani hayat mottom 🤪

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      1 yıl

      Kilo sorunun varsa ben hazırım tabağındaki yemekleri yemeye 🙋‍♂️🙋‍♂️

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Var ama vermem 😂😂

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      1 yıl

      Sorun yok avını bekleyen sırtlan gibi beklerim ben illaki kilo aldım diye düşüneceksin ve yemeyi bırakacaksın 😂🤣😂🤣

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ahahahha bi kilo sınırım var oraya gelince düşüne kadar aç geziyorum 😂😂😂

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      1 yıl

      şu an kaçsın ve sınırın kaç acaba bileyim de ona göre bol bol pirinç pilavı ye 😂🤣😂

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Sinirdayim son yiyişlerim 🥹🥹

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      1 yıl

      Ahahaha istersen daha fazla zorlama ve sakince tabagi bana doğru itekle 😂🤣😂

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Mercimek köfteleri bitsin de ona zaafım var 🥲🥲

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      1 yıl

      Oldu paşam sanki sen tek seviyorsun onu 🤦‍♂️🤦‍♂️ bizde aşığız ona 🥰🥰🥰🤭

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Paylaşırım o zaman 🫶

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      1 yıl

      Yarısını yemişsin hala paylaşım diyorsun 🤦‍♂️🤦‍♂️ paylaşımını biliyorum 3 sana 1 bana 🤭

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      2 bana bir sana olsun 🫢

      Yorumla
  • BirGaripGörünmezAdam
    BirGaripGörünmezAdam Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 929 cevap paylaştı.

    guzel soru. uzun tirnak bence sekste Seksi oluyor. onun disinda cok gereksiz

    1
    1 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Yani uzun tırnaklı kadınla seks yaparım kısa tırnaklı kadından köfte yerim mi xjxxjx

      Yorumla
  • sheytanınkucukkızı
    sheytanınkucukkızı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    hazır gıdaları nasıl yapıyorlar biliyorlar sanki djdhdh

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Uzun tırnakla değildir yani bi standart var djdj

      Yorumla
    • sheytanınkucukkızı
      sheytanınkucukkızı
      1 yıl

      tek sıkıntı tek tırnak olsa keşke 😅

      Yorumla
  • KaanRahul
    KaanRahul Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 93%
    1 yıl

    Yemeği ben yaptığım için, sevgilimin tırnağının nasıl olduğu önemsiz kardeş

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Vay be vay be

      Yorumla
    • KaanRahul
      KaanRahul
      1 yıl

      Öyle

      Yorumla
  • Meeerrrooo
    Meeerrrooo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    Yemem. Ama bilmeden yemis de olabilirim restoranlarda 😣

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Restoranda uzun tırnak olmaz ya

      Yorumla
    • Meeerrrooo
      Meeerrrooo
      1 yıl

      Insallah yoktur jfjdnd😂

      Yorumla
  • Askozade
    Askozade Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Temiz olduğuna emin olduğum biriyse yerim, diğer türlü hayır.

    1
    1 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ben de yerim ama bi göz ucuyla bakarım 🙈

  • TipSizAdam06
    TipSizAdam06 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Eller guzelse yemekte lezzetliyse parmaklar bile yenir :))))))

    1
    14 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ben soru sorunca sana bildirim mi geliyor?

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      1 yıl

      yooo sayfayı yeniliyom seninsoru görünüyo gönüül bildirimi :))))))))))

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Soru sor diye seni bekliyorum diyemedi 😂😂

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      1 yıl

      adımızı çıkarıcan şurda ya :)))))) kaşınıyon he :)

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Kamuoyuna bi basin açıklaması yaparız 😂

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      1 yıl

      Oyle anlicaklarsa oonflort edilsin edilsin basin aciklamasiyla siyrilsin oda iyimis ya :)

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Niye magazinde çıkıyor ya sadece arkadaşız 😂

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      1 yıl

      Kameralar kapaninca noluyo birde o var :)))

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Onlar bizi ilgilendirmez bizde kamera arkası yok 😂

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      1 yıl

      Bunu senle ben biliyoz sadece işte sorun orada :)))

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Beni şu an sitenin yarısıyla flört ediyorum sanıyor olabilirler bu arada 😂😂 biraz köşeme çekileyim dimi çok ortalıkta dolandım dedim sana ortam tekin değil diye 😂😂

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      1 yıl

      :))) herkesin şeyi kendine bos ver :))))))

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      İşte en sevdiğim cümleler 😂

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      1 yıl

      Edepsiz ;))))

      Yorumla
  • Fatma911
    Fatma911 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 97%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Tırnakları çok uzun olmayıp temiz titiz birisiyse yerim ama dediğimin tersi olursa olursa yiyemem

    1
    0 Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Protez olunca biraz rahatsız olurum ve aşırı uzunsa temizliği önemli ellerinin ama çok uzunsa eldiven taksın

    1
    0 Yorumla
  • Black_Labell
    Black_Labell Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Hijyen ve temizlik konusunda çok titiz olduğum için bazen uzun tırnaklı her kim olursa olsun gördüğümde maalesef yiyemiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Uzun tirnak, takma tirnak evde kedi köpek olan evlerden yemek yemem aslaaa

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Sen de abart 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yemem abi kesin ve net

      Yorumla
  • SessiÇığlık
    SessiÇığlık Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 96%
    1 yıl

    Bakımına dikkat ettiği sürece gayette yerim bende protez tırnak kullanıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Psikolojisigidik
    Psikolojisigidik Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 639 cevap paylaştı.

    Ojeli ve uzun tırnaklı birinin yaptığı yemeği yememeyi tercih ederim.

    0
    0 Yorumla
  • İstanbul-bey
    İstanbul-bey Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Yani kimin yaptığına bağlı

    1
    1 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ben 🙄

      Yorumla
  • ZîmanêNîla
    ZîmanêNîla Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Protez yaptırdığımda annem mutfağa sokmuyor😅

    1
    1 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Hadi iyisin 😂

      Yorumla
  • ZorundamıyımEfsane
    ZorundamıyımEfsane Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Eldiven kullanmışsa yerim. 😀

    1
    4 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Uzun tırnak eldiveni yırtar ya 😂

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      Şansını niye zorluyorsun yemek istiyorum ben işte 🤣
      Çözüm bulmaya çalışıyoruz bir şekilde 😅

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Aman ye be 😂😂

      Yorumla
    • ZorundamıyımEfsane
      ZorundamıyımEfsane
      1 yıl

      Yemememiz için zorluyorsun 😅

      Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Yapan el benimse yerim yoksa hayır

    1
    1 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ahahah güzelmiş 😂

      Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 720 cevap paylaştı.

    Kadın erkek uzun tırnak çok iğrenç duruyor

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Hadi ya

      Yorumla
    • Korıdorlar
      Korıdorlar
      1 yıl

      Takıntım yok ama tırnaklar her zaman dikkatimi çekiyor birde saç sakal birbirine karışmış erkek ile yemeğe oturmakta haz vermiyor bana

      Yorumla
  • Hayatiste666amk
    Hayatiste666amk Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Kimin yaptığına bağlı

    1
    1 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ben de yerim ama bi göz ucuyla bakarım

      Yorumla
  • sembernar_27
    sembernar_27 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 98%
    1 yıl

    kişinin temiz olduğunu bilirsem sorun yok

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Aynen temiz insan tırnağını da temizler zaten

      Yorumla
    • sembernar_27
      sembernar_27
      1 yıl

      bravo

      Yorumla
  • alrynaa
    alrynaa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    1 yıl

    kişi temiz ve eldivenle yaptıysa yerim ama onun dışında yiyemem

    1
    0 Yorumla
  • İlkertimur
    İlkertimur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    1 yıl

    Eğer sevdiğim biri ise yerim içine ne katarsa katsın yine yerim

    1
    0 Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı.

    içi pis değilse tırnağın umursamam

    1
    5 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ben de yerim ama çaktırmadan muayene ederim

      Yorumla
    • fangoria u
      fangoria
      1 yıl

      benden yaşlı biriyse elini öpme bahanesiyle bakarım çaktırmadan jfdds

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Yaşlı birinin tırnağı neden uzun olsun djdj

      Yorumla
    • fangoria u
      fangoria
      1 yıl

      Ne süslü teyzelerimiz var 🤭

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      🫢🫢yaşlanınca ben ddjjd

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Midem bulandı

    1
    1 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      La benim tırnaklarım uzun değil

      Yorumla
  • 4seasons
    4seasons Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Bence seninkiler gayet iyi

    1
    0 Yorumla
  • --Wɪɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
    --Wɪɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Herkesin yemeğini yiyemem

    1
    0 Yorumla
  • günes121212
    günes121212 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır çünkü iğrenç buluyorum

    1
    0 Yorumla
  • İyiinsanlarhalavar
    İyiinsanlarhalavar Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 77%
    1 yıl

    Hayır hijyen önemli benim için🎀🍭

    1
    0 Yorumla
  • KinkyFurky7
    KinkyFurky7 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 724 cevap paylaştı.

    Manitamsa her türlü yerim

    1
    0 Yorumla
  • KaranlığınKızı
    KaranlığınKızı Takip Et
    Guru Yaş: 33
    1 yıl

    Yemek istemem açıkçası.

    1
    0 Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.

    Yenir

    1
    6 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Afiyet

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      1 yıl

      Hani nerde

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Yaptık işte mercimek köftesi yiceksen ye 😂

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      1 yıl

      Hepsini yerdim

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Güzel yaptım hee

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      1 yıl

      Belli belli canımız çekti burada

      Yorumla
  • paşalı09fb
    paşalı09fb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44
    1 yıl

    Simdikilerin yaptığı hiç bir şey yenmez

    1
    4 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Neden ya

      Yorumla
    • paşalı09fb
      paşalı09fb
      1 yıl

      Tırnak deyil toynak simdikilerde

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Doğru 😂

      Yorumla
    • paşalı09fb
      paşalı09fb
      1 yıl

      Eee yemeden içmeye devam kanka

      Yorumla
  • ΒοmβαcıΜülαyim
    ΒοmβαcıΜülαyim Takip Et
    Yoda Yaş: 83 , eic 100%
    1 yıl

    Cıks yemem

    1
    3 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      😒😒

      Yorumla
    • ΒοmβαcıΜülαyim
      ΒοmβαcıΜülαyim
      1 yıl

      Suratsız dev ayaklı cüce😒

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Uyuzz 😒😒

      Yorumla
  • Zaferrr41
    Zaferrr41 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    1 yıl

    Hatun istediğim beğendiğim tarz ise zevkle yerim

    1
    3 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Uhhu

      Yorumla
    • Zaferrr41
      Zaferrr41
      1 yıl

      Esmer ve zayıf hatunlara bitiyorum ama bazı sarışınlar da güzel olabiliyorlar. Kilo da netim ama zayıf ya da fit olması şart

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Sarışın ve zayıflara ölüm 😂😂

      Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Uzun değil ki

    1
    3 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Benim tırnağım uzun değil zaten ben tırnak uzatmam

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      1 yıl

      Aferin sana

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
  • Bizden_Söylemesi
    Bizden_Söylemesi Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 98%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Resimdeki normal

    1
    44 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Benim tırnaklarım uzun değil zaten 😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Bazıları gerçekten iğrenç 😂

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Bencede 😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Tırnak dediğin seninki gibi olacak resimdeki gibi yani

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Aayy teşekkür ederim 🫢🙈

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Rica ederim efendim ☺️

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Nickname neden ışıkhızında 😎

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Birine kızıp hesabımı kapatmıştım. 5 dakika sonra geri gelmiştim o zaman hesap dondurma yoktu 🫢😂😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Ahh bu erkekler :)

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Aaaahh 😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Nasıl da sizin ayarlanırızla oynuyoruz :)

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ben kim bilir naaapmişımdır hatırlamıyorum ama 😂😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      uzun zaman mı oldu?

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      5 senedir en az kullanmıyorum

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Niye küstün bu kadar :)

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Yok be bi süre girmedim sonra da hesabi şifreyi falan unuttum başka hesap açtım bu kaldı öyle 😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      ahh be neler çekmişsin sen böyle :)))

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Valla iyi çektim 😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Bunca şeyin üstüne bir sadaka verseydin ihtiyaç sahiplerine :))

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Bi de dinsiz imansız bi şeyim 🥲

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Orta okulda din kültürü öğretmenin fatiha'yı okumadın diye sıfır verdiği için mi küstün dine :))

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Yok ortaokulda Allaha dua ediyorum zannederken kargalarla fillerden bahsettiğimi öğrenince küstüm 🥲

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Anlamadım :))

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Fil suresi
      Elemtera keyfe fe’ale Rabbuke bi-ashâbi’l-fîl.
      Elem yec’al keydehum fî tadlîl.
      Ve ersele ’aleyhim tayran ebâbîl.
      Termîhim bi-hıcâratin min siccîl.
      Fece’alehum ke’asfin me’kûl.

      Hoca bunu ezberletiyordu. Hani Allaha dua ederken bir şey isterken dua edersin ya dedim ki ben niye Allah'ıma dua ederken fillerin kargaların savaşından bahsediyorum. Bu çok saçma. 😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Hımm anladım :))

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Öyleli 🤗

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Neyse bu din konularını geniş bir zaman konuşuruz :)

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Konuşmayı bıraktım ben insanlarla bu konuyu konuşunca sadece beni aksine ikna etmeye çalışıyorlar. Halbuki ben kimseyi bir şeye ikna etmeye çalışmıyorum.

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Peki ısrar yok :)

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Sohbet ışık hızında kesildi :))

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ortama ciddi şeyler dahil olunca benim uzayış 😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Korkma korkma böyle şeyler yüzünden hoş sohbet birini kaybetmek istemem :)

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Sakin az konuşan gizemli biri olmak isterdim 😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Üzülme Hala gizemini koruyorsun 🤣

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      He iyi bari 😂😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Gizem şeyleri çözmesini severim 😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      tamam küsme şaka yaptım

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Küsmesim be çıktım 😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      üff insan bir gidiyorum der :)

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      küstün sandım 🤣

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Öyle şaaakkk diye çıkarım 😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Ellerine sağlık çok güzel ettin 😂

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Afiyet olsun 😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      1 yıl

      Teşekkür ederim 🤣

      Yorumla
  • ƊØLƲNÂƳ
    ƊØLƲNÂƳ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Gerekirse yerim..

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Açsam ben ben değilim djjd

      Yorumla
    • ƊØLƲNÂƳ
      ƊØLƲNÂƳ
      1 yıl

      Aynen öyle 😅

      Yorumla
  • ölümmeleği00 m
    ölümmeleği00 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.

    asla yemem

    1
    2 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Asla mi

      Yorumla
    • ölümmeleği00 m
      ölümmeleği00
      1 yıl

      asla asla

      Yorumla
  • SorryImnotreadyyet
    SorryImnotreadyyet Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 521 cevap paylaştı.

    Yok ya

    1
    1 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ye be

      Yorumla
  • Thalia27
    Thalia27 Takip Et
    Master Yaş: 43
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 656 cevap paylaştı.

    hayır asla çok titiz biriyim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Midem bulandı pis pis tırnaklar öyle

    1
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı.

    Temizse yeriz :D

    1
    6 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Başak burcu mu diye sorun 😂

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      1 yıl

      Sen misin :D

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Tabiiisi

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      1 yıl

      Yedim giti sjjsj

      Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Yiceksin tabi xhhx

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      1 yıl

      Tabi canm sjsjs

      Yorumla
  • myd1oez
    myd1oez Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Yemem bende knk

    1
    1 Yorumla
    • Işıkhızında
      Işıkhızında
      1 yıl

      Ben yerim temizse

      Yorumla
  • galaksidengeldim
    galaksidengeldim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Kötü ya hayır

    1
    0 Yorumla
  • olgunkocaarıyom
    olgunkocaarıyom Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Yemem

    1
    0 Yorumla
  • Bellooo34
    Bellooo34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    1 yıl

    Yerimmmmmm supurrum hhhh

    1
    0 Yorumla
  • Amedlý-azad
    Amedlý-azad Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    1 yıl

    Nefret ediyorum asla.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (11)
Devamını Gör(56)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Uzun tırnaklarla yapılmış yemeği yer misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Uzun tırnaklarla yapılmış yemekleri yer misiniz? 61 cevap verildi
Ojeli tırnaklarla yapılan yemeği yer misiniz? 41 cevap verildi
Protez tırnakla yapılan yemeği yer misiniz? 37 cevap verildi
Uzun tırnak veya ojeli tırnakla yemek yapan birinin yemeğini yer misiniz? 17 cevap verildi
Tırnakları uzun olan birinin yaptığı yemeği yer misiniz? 37 cevap verildi
Tırnakları uzun olan birinin yaptığı yemeği yer misiniz? 86 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨