Domuz sosisi çok lezzetliydi neden abarttınız?

Izgarada yaptık biraz yağlı ama hotdog cidden bununla yapılır bizim yediğimiz tavuk sosileri falan lezzetsiz kötüüü
Domuz sosisi çok lezzetliydi neden abarttınız?
Cevapla