Birinin yaptığı yemek kötü olsa bile, sırf emeğine saygıdan beğenmiş gibi yapar mısınız?

 “Eline sağlık ama…” demek cesaret ister mi?

Birinin yaptığı yemek kötü olsa bile, sırf emeğine saygıdan beğenmiş gibi yapar mısınız?
Birinin yaptığı yemek kötü olsa bile, sırf emeğine saygıdan beğenmiş gibi yapar mısınız?
Cevapla