Merhabaa 🌸
Yaptığınız yemeği yiyenler bir tabak daha mı ister yoksa sofradan direkt kaçar mı? 😅
El lezzetiniz var mı?

Merhabaa 🌸
Yaptığınız yemeği yiyenler bir tabak daha mı ister yoksa sofradan direkt kaçar mı? 😅
El lezzetiniz var mı?

Açıkçası kendime kadar yaptığım için ne annemlere veririm ne de bir başkasına biliyorum ki çok lezzetli olmuyor. Gündüzleri bazen evde olduğum da kendime denemelik şeyler yapıyorum yiyorum
Kendimi övmek gibi olmasın ama galiba bu konuda becerikliyim sjsjsj
Genelde senin yüzünden kilo alıyorum diyor herkes 😂
Erkek halimle çok beğeniyorlar🙂 yinede bir kadının eliyle yaptığı yemeği tercih ederim. Birde sevgi dolu biriyse o yemeğin tadına doyum olmaz👩🍳
Uzakdoğu mutfağı şefliği yapıyorum ve her sene sadece benim yemeklerimi yemeye gelen misafirler var.
Uzakdoğu mutfağını da merak ediyorum doğrusu.
Bir Türk mutfağı kadar olamaz ama gerçekten çok güzel yemekleri var. İstediğin zaman sana yemek isimleri söyleyebilirim
Cevap
20Cevap
Noodle yaptığım zaman kendime iltifat ediyorum
Evet. Ailem tavuklu bulgur pilavımı baya severler. Eşim de, kendi yörelerinde ait yemekleri yaptığımda baya seviniyor, ablalarına, babasına anlatıyor.
Ya çok şeker 🌸
çok güzel yemek yaparım mütevazi olamayacağım, herkes de iltifat eder
Yemek konusunda eğer iyiysen mütevazi olmamalısın zaten 🙃
Çok fazla yemek yapmıyorum ama yaptığım zaman iltifat alıyorum
Genelde takdir eden tarafım ama nadirde olsa yaparımda. Sıkıysa beğenilmesin 🧸😂
Oluyor 😄hatta restorant açalım diyorlarda.. Cıkısss😄uğraşamam işim gücüm var diyorum
Valla tabaklar biter genelde. Tarif filan da alinir.
Yemeklerim genellikle beğenilir, beğenmeyen çıkmadı.
Mermerde et pişirince evet alıyorum ve yiyen herkes beğeniyor çok leziz buluyor
var sanırım hhdkwjslsk
Pp ye bakınca yav sen bu parayı sen ne yaptın diyesim geliyor 🤣
hahahspwksşw
çoğunlukla evet
evet yani izgarada cok alirim
Evett, övünmek gibi olmasın daa elim lezzetlidir🥰
Tabii
yemek yapmıyom ki
Kendime göre yapıyorum
Yemek yapmadığım için hayır
Daha çok yiyip yorum yapan kısımdayım.
Evvettt iyi menemen yaparm😊
Yaptığım yemeği begenmeyecek kadını tanimiyorum
Arada bir alırım.
Pişman olan çıkmadı henüz :)
Zaman zaman olabilir 😊
Kendime yaptığım zaman çok iltifat ediyorum 😀🤣
Ben beceriksizim
Alıyorum
Bazenn aliyorum
Hic yemek yapmadim
Alırım
Evet genellikle
Evettt
Alıyorum evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?