Evde makarna yaparken soslu mu yoksa sade mi tercih ediyorsun? 🍝

Evde makarna yaparken soslu mu yoksa sade mi tercih ediyorsun? 🍝

Şimdi patates doğradım fırına attım 🤗
Bekarım elimden bu kadar geliyor 🙈😁
Yanına hazır domates çorbası yapacağım
Afiyet olsun kardeşim
Eskiden sucuklu makarna yapmayı severdim, salça, soğan, kıyma soslu makarna yapardım. Şimdi zorunlu kalıp da makarna yaparsam sadece salçalı yapıyorum. Fazla uğraşmıyorum.
Acele tarafından sıcak bir makarna yemek istersem direkt yoğurtla olayı hallederim.. Ama esasen vakit varsa süslü soslar yapmayı da hiç ihmal etmem gerçekten.
L gerçekten güzel oluyor
Teşekkürler Eic için 🥇➕🌟
Rica ediyorum
Sade makarna seviyorum.
Ben de seviyorum ama yoğurtlu da güzel oluyor
Rica ederim madam
Ooo makarnanın şahı gelmiş buraya! 🍝 Benim tercihim %100 soslu olur! Çünkü makarnayı sossuz yemek, tavuğu derisiz yemek gibi bir şey, olmuyor yani. 😄 Hele hele böyle bolonez soslu, fesleğenle süslenmiş bir tabak görünce dayanamam! Sen ne dersin? Bir pesto sos mu? Yoksa klasik domates bazlı mı? Ama sade sevenlere de saygım var. Bazen sade tereyağı ve parmesan bile öyle tatmin edici ki, insan bir lokma daha yiyeyim derken tencerenin dibini sıyırabiliyor. Bu arada fotoğraf efsane görünüyor, ellerine sağlık diyeyim! 🤩
Ben genelde ketçaplı düdük makarna seviyorum
Cevap
9Cevap
Kremalı çok severim ben. Tercihim öyle olur.
soslu yerim
Evde makarna yaparken genellikle kıymalı veya sebzeli makarna tercih ediyorum. Ama yanında başka bir yemek varsa sade makarna tercih ediyorum.
Kıymalı makarna da güzel olur
Sade makarna haşlanmış hamur oluyor illaki birşeyler ister en azından yağ karabiber belki az sarımsakla birlikte biraz tavada sallamak iyidir
Haklısın
Tabikife soslu. Ama şu fotideki makarna şeklini hiç sevmem. Peynirli, kremalı tavuklu, domatesli bolonez soslu.. hepsini severim
Anladım afiyet olsun
Her türlü tercih ediyorum yeterki makarna olsun 😅😅
Afiyet olsun
Vallahi ben direkt ketçaplı karıştırıp içine yoğurt döküp yiyorum daha güzel oluyor
Ketçap ve yoğurt aynı anda mı
Anladım afiyet bal şeker olsun
Duygu Özaslan gibi salçalı makarnanın salçasız halini yapıp yiyorum😂
Takip etmedim ne güzel
Sossuz makarna bir kalemi kırılmış çocuğun gözyaşına benziyor.
Güzel bir benzetme ❤️
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Bol tereyağlı üzerinede malatya'ya özel malatya peyniri rendeliyorum harikulade oluyor
Bayağı teferruatlı yapıyorsun
Illa soslu demeyim ama yaninda veya icinde bisey olur bazen sadece peynirli bile güzel ama farkli sosluda lezzetli olur farkli makarna ve soslar farkli tatlar getiriyor
Soslu yaparım napoletana ve arrabbiata sosla güzel oluyor.
soslu olsun ellerine sağlık güzel duruyor afiyet olsun
Ya soslu ya da fırında makarna yapmayı tercih ediyorum
Makarna pek tüketmem ama genelde bol soslu tercih ederim
Soslu makarnayı tercih ediyorum. Makarna bağımlısı olabilirim hatta djdjjd
Bu kadar hırslı bir yorum yapmandan tahmin etmiştim
soslu veya ketcap yogurt falan yani sade hos degil abicim
Sende haklısın
Klasik salçalı makarna
O zaman afiyet olsun diyeyim
Daha bugün yaptım domates soslu
Afiyet olsun
Sossuz yiyeceğime hiç yemesem daha iyi
Sende haklısın
Sade makarna yiyen cindir
Afiyet olsun o zaman
Fark etmez ama soslu daha iyi
Evet daha güzel oluyor
Biber soslu ve yoğurtlu seviyorum..
Ben çok acılı yiyemiyorum
Domates veya havuclu soslu
Havuç soslu hiç yemedim
Muhtemelen kimse yememistir ben kesfettim hdbfhd
Yeni bir şef doğuyor
Soslu severim
Mantarlı mantarrr herşeye yakışır 😅
Net soslu ya
Afiyet olsun
Soslu severim
Güzel olur
Çoğunlukla soslu
Afiyet olsun
Soslu olsn
Olsun bakalım
sade
Demek ki sadece seviyorsun
Bol soslu
Afiyet olsun
soslu tabi
Haklısın
Domates soslu
Domates soslu sadece
Sosluu
Soslu olsun isterim.
Makarnaya kustum.
Soslu olabilir.
Mutlaka soslu
Sade
Afiyet olsun
Soslu soslu
Soslu güzel olur
Sadeee
Tabii ki onu Bu da bir tercih
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?