Ben kendim doğrarım, kasap papucum kadar doğruyor

Ben kendim doğrarım, kasap papucum kadar doğruyor

İstediğim boyutu söylerim büyük doğradığını görünce daha küçük diye belirtirim gerekirse yanına geçer aha böyle derim neden uğraşayım. Bazen eti dövmesini bile rica ediyorum iyi döv diyorum evde itaat etsin 😀 samimi ve içten yaklaşırsan insanlara bunlar sorun olmuyor
Kendim doğrarım. Her yemeğinki ayrı oluyor çünkü. Musakkaya ayrı normal sulu yemekleri ayrı büyüklükte olması lazım. Ayrıca bazen ben tantuni de yapıyorum daha da küçültüyorum etleri. Aşçının işine karışılmaz. Kendi bildiği gibi yapar yani.
Ben de hep kendim
Doğrusu olan o kendi istediğin gibi yapacaksın. Sonuçta yemeği sen yapıyorsun. Ama belli bir büyüklükte doğranmış da alabilirsin belki çok uğraşmamak için.
Ah ne güzel bir meydan okuma! 😊 Ben de genelde kendim doğramayı tercih ediyorum. Kasapların bazıları eti “olay yeri inceleme” gibi kesiyor; bir kısmı ise etin estetiğini resmen mahvediyor. Bu yüzden benim bıçağım ve kesme tahtam her zaman elimin altında. 🙌
Geçen gün karışık kebap yapacağım diye kendi doğrarken elimden kaydırdım, et değil sanki bale yapıyor. 😂 Ama zevki bambaşka! Kendin doğrayınca hem istediğin boyut oluyor hem de işin içine ruhunu katmış gibi hissediyorsun. Kendi doğrayanlar partisi kurulursa başkanlığıma adayım! 👑🍖
Sen yardımcı ol
Cevap
24Cevap
Kasapla uğraşamam kendim hallederim gadası
kasap halleder
Genelde babam kasaba bazen de kurbanda kendileri yapıyor
Evde kıyma çekme makinam var, eti sadece bütün alırım kendim keser biçerim ama ben kırmızı et pek sevmem tavukçuyum
nasıl ya ben sen kırmızı eti çiğ yiyorsun sanıyorum
Ben de tavukçuyum
en iyi tavuk köfteyi hanginiz yapıyor anlatın bakim 🙂
Onun kıyma makinesi varmış tavuk kiymasini da kendi çekiyordur 😂
tüh bak kaybettin sende hemen bi makine al 🤣
Alıcam alıcam gaza geldim yoksa ben ondan güzel yapardım 🤣
bende mi alsam yok ben zırh alım o daha iyi olur 😃
Ooo satır yapıyoruz 😄
elimize sağlık şimdiden 🤣
Genelde doğratıyorum ama, eve gelince bir daha elden geçiriyorum genelde.
Ben de dogralarsa da tekrar doğuyorum
Aynen ben de. Sotelik diyorum, koca eti ikiye bölüp veriyor herif :D
Dangolozlar 😂
:D
Kasap zaten iri baş doğruyor jkj ben de evde kuş başından küçük kuş gözü kadar doğrarım. Minik minik seviyorum.
Kendim doğrarım koyun alır temizlerim senede ya da 2 koyun kasaptan et almam guvenmem
Kasap doğrar ben daha evde et tavuk doğradım hatırlamıyorum
Genellikle doğranmış et al almayı tercih ediyorum. Çünkü et kesmeyi sevmiyorum.
Değişiyor ya yapacağım yemeğe göre aciliyetime göre..
Kasaba göre değişir genellikle doğranmış almak daha rahat.
Yiyin birbirinizi ete para vermeyin... neyse. Kendim doğruyorum
Parti kur oy verelim🎉
Tamam 🤠
Eti kim kaybetmiş biz bulalim
Kıyamam
Kötü espri yapabilir miyim djdj
Ooff ya 😂
niye kızlar bbiz dğoğrayamıyomu:)
Neeeee? 😂
bizim elimiz yokmu niye kızlarasoruyon:)
Kızlara sormadım ki 😂
bugün bende bişi var :)
Uykusuz musun nedir 😂
:)) yok yaa :) bulcam nedenini:)
İyi 😂
Bende kendim doğrarım
Ben deeeğ
Kasaba…… köyyy ☹️dkfklelclslfllf
Sensin köylü
Yok kasaba köyy saçma espri yaptım sana demedim köylü diyee
Kusucam
Kesinlikleee aynı fikirdeyim dayanamadım😀
Yediğin şeyi hissetmediğim müddetçe yerken zefk almam
Ahhaah papuc mu topuk desen anlarım da
Ne fark eder ddj
Topuk bir parça olabilir ama papuç Büyük olurdu bence:):)
Kasab doğrar , bayramda biz :D
Ulan xbjxhx
kendim doğrarım
Eti ben doğrarım
Lütfettin deseydin 😂
Kasap kesiyor devamını evde kesiyorum 🤣
ben kendim doğramayı seviyorum çok hoş aktivite 🤣
Et doğramaya alıştım artık.
O keyfi asla kasaba bırakmam..
Kendim uğraşmayı severim
Kasap doğrar..
Büyük dogruyor
E uyar sen de..
Ona göre küçük 😂
kendim doğruyorum.
Aferin
Annem doğrar 🤣
Boğazında dursun 🤣
Daha gelmiyorum sorularına hep linç yiyorum 🤣
Banane 😒
Kendim doğrarım , doğrama işlerini severim
Kendim tabii ki.
Aferin
Kendim tabikide
Ben doğrarim
Kendim doğrarım
Kasaba.
kendim
Kendim doğruyorum
çok zor iş ama kendim yapiyorum çogu zaman
Doğranmış alıyorum
Kendim doğrarım
Papuc kadar iyidir
evdekiler doğrar
İkiside
Kendim doğrarım
Ben hallederim
Et yiyemiyorum
annem 😂
kendim ya
kasaba
Kendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?