Kurban etini 3 pay yapıp dağıtıyormusunuz yoksa direk dolaba mı?

Komşuya ihtiyaç sahiplerine ve kendinize diye
Kurban etini 3 pay yapıp dağıtıyormusunuz yoksa direk dolaba mı?
Cevapla