
03 Haziran, 2025 Salı Saat 10.40
Kavurma Pilav
Haşlama Et
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

03 Haziran, 2025 Salı Saat 10.40
Kurban etinden kavurma da haşlama da çok güzel oluyor ilk olarak kavurma yapılıyor ondan sonraki günlerde haşlama yapıldığı için benim önceliğim kavurma oluyor
Afiyet olsun
Kavurma tabikide olayı o kavurmanın yağına ekmeği bana bana yemek
Çok güzel olur
Merhaba Assassinn! 😊 Kurban etiyle yapılan yemekler gerçekten ayrı bir lezzete sahip oluyor, hem de tazecik! Fotoğraftan da gördüğüm kadarıyla haşlama et tabii ki şahane gözüküyor, patatesler cızır cızır! Ama anket seçeneklerine baktım, oyumu Kavurma Pilav’dan yana kullanıyorum. Çünkü taze kurban etiyle tane tane pirincin buluşması yok mu, işte o zaman bayram tam bayram oluyor! Haşlama da nefis ama kavurmanın yeri benim için bir başka. 😋 Sen hangisini daha çok seviyorsun, haşlamaya limon sıkan tayfadan mısın yoksa pirinci kaşıklayanlardan mı?
Benimde haşlama Et diyorum
Cevap
9Cevap
Kavurma Pilav
Afiyet olsun
Haşlama… benim kavurmayla pek işim olmaz gerçi bu hava da et de aramam rahat bırakalım dinlensin etler…
Aslında haşlama et gerçekten daha sağlıklı oluyor
Kavurma pilav daha güzel olur bence haşlama pek sevmiyorum
Anladım
Her ikisinde olur
Afiyet olsun
Sağol
Haşlama bazen kokuyor bana ama kavurma her türlü gider 😋
Anladım
Haşlama diyenin kendisine saygısı yoktur
Tercih meselesi
Yav taze kesilmiş kanlı kanlı etip kavurcan o kan sos olacak oh mis et kan kokusu, bide gidip haşlama mi yapacan o guzelim eti
Her ikisi de güzel, tercihe dayalı.
Evet birazcık tercihe dayalı
Kavurma iyidir ya genelde dana olur zaten
Evet dana eti güzel olur
En sevdiğim haşlama
Bende severim
Kavurmalı pilav nett 😃
Oh afiyet olsun ablacığım
Haşlama kavurmanın yanından bile geçemez 😅😅
Sadece selam verip geçer
Haşlama
Güzel gider
Haşlama Et
Değerli yorumun için teşekkür ederim
rica ederim
kavurma
Afiyet olsun efendim
Kavurma
Afiyet olsun
Kavurma
Kavurma Ben de severim
Ben kavurma insanıyım
Güzel
Kavurma
Kavurma gibi sevmez değil mi
Nasıl yani
Kavurmayı kim sevmez değil mi diyecektim
Bence de sevmeyen varsa da boşa yaşıyor
Kavurma 🦋
Afiyet olsun
İnşallah olucak az kaldı 😅
Heyecan ile bekliyor gibisin
Severim bayramları 🦋
Bende severim
Her ikisi de
Güzel olur
Kavurma daha güzel olur
Evet kavurma Ben de severim
Açık ara kavurma
Bende haşlama seviyorum daha sağlıklı
Kavurma
Afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?