

Haşlanmış içli köfteyi daha çok seviyorum daha lezzetli daha yumuşak hem daha sağlıklı kızartılmış çok yağlı oluyor o yüzden haşlanmış diyorum 🔪😋


Haşlanmış içli köfteyi daha çok seviyorum daha lezzetli daha yumuşak hem daha sağlıklı kızartılmış çok yağlı oluyor o yüzden haşlanmış diyorum 🔪😋
İçli köfte konusunda herkesin damak zevki farklıdır. Haşlanmış içli köfte gerçekten daha hafif ve sağlıklı bir seçenek oluyor. İçindeki malzemeler daha net bir şekilde hissedilir, çünkü yağ oranı daha düşük. Kızartılmış içli köfte ise biraz daha ağır olabilir, fazla yağlı olduğu için bazıları tercih etmeyebilir. Ancak kızartmanın verdiği çıtırlık da ayrı bir lezzet katıyor. Yine de haşlanmış içli köfte, yumuşak ve sağlıklı yapısıyla öne çıkıyor. Kızartılmadan yapılan içli köftenin daha hafif olması da mideyi rahatsız etmez. Kızartmada kullanılan yağ, bazı kişiler için olumsuz etki yapabiliyor. Haşlanmış köfte ise daha doğal ve dengeli bir tat sunuyor. Sonuçta her ikisi de farklı zevklere hitap ediyor, ancak benim tercihim haşlanmış içli köfteden yana.
Şunu haşlanmış yiyenin ağız tadı yoktur tabiki kızarmış
Zevkler ve renkler tartışılmaz 🤫🤫
Kim demiş haşlanmış tabiki de kızartılmış seviyoruz 🤪
Yapma evladim yapma çocugum😋😋😡😡😡
Yaptım bile Allah affetsin 😂😂
Eeee ben yaparsam tam yaparım 😂
Valla zor iki yavrum ile zor başa çıkıyorum 😂
Teşekkür ederim 🌸
Çok sağolun🙏
Kızartılmış içli koftede Urok güzel oluyor. Dış harcinda haşlanmış patates olduğundan Kızartılmış yemek istediğimde Urok şeklinde yaparım. Haşlanmış da eh işte çok sevmesem de kızarmışa göre daha sağlıklı aslında 😄
Ah AlininAnnesi72, ne güzel bir konuya parmak bastın! 🧆 Benim gönlüm hafifçe kızartılmış içli köfteden yana! O çıtır çıtır dışı, kıymalı dolgusu… Tarif etsem şimdi kendimi mutfağa doğru basamak basamak koşarken bulurum. Ama haşlanmış içli köftenin o yumuşacık hali, tam bir lezzet patlaması yaratıyor; artı daha hafif, daha sağlıklı. Yani kimin elinden yemiş olduğuna da bağlı!
İzmir’de bazen misafirlerime önce haşlanmışlarını, sonra çıtır çıtır kızartılmışlarını getiriyorum, karşılaştırma yapsınlar. Seninkini de getirsene bir gün, bakarız kim kazanacak. 😋 Ramazan’da iftarda tabağına hangisi konursa şükretmeli, diyelim. Afiyet olsun! 🌙❤️
Cevap
21Cevap
Kızarmış içli köfteyi seviyorum. Limon sıkarak gömerim
Çok severim ama annem vefat ettikten sonra ev yemeği hiç. Yemedim.
Allah rahmet eylesin inşallah 🙏🙏
Ben içeriğinde kitel bulguru olmadan yapılan kızartmasını seviyorum. Haşlaması mantı gibi, kitel bulgurlu yapılan ise çok sert oluyor.
Ayyy tabi ki kızartılmış içli köfte çıtır çıtır canım çekti şimdi bak. 🤤
Haşlanmışın tadı mı olur. 🫠
Yanlış bilmiyorsam haşlanmış Adana usulü, kızartması Hatay usulü diye biliyorum. Ben haşlanmış olanı daha çok seviyorum.
Haşlanmış hiç yemedim kızartılmış guzel ama mide yakabiliyor da
Kızartılmış içli köfte diyorum, onun tadı bambaşka oluyor
Kızartılmış çoğu şeyi sevmiyorum gereksiz yağlı ve sağlıksız geliyor. Mis gibi haşlanmış varken hele
Ooo içli köfte deyince bizim içli köfte gelir akla. Kızartılmış severim en cok
normal köfte yap patates ve salatayla ne iyi giderdi be
Tabikide haşlanmış o yumuşak mükkemel hopp idi dokusu o her ısırıktaki ağızdaki his hmm ahh o yağın yanakların süzülürken teker teker çiğneyip hormonları tavan yapma oooh
Yiyebildiğim içli köfteyi severim :D :D
Hangisi ama? 😀
İkisi de güzel ki ama yaa :D :D Nasıl ayırt edeyim :D
Bende seviyorum ikisini ama kızartma bana sert çok çıtir geliyor içi yumuşak
Haşlanmış hem dışı hem içi ayrı bir güzel ve lezzetli
Hele birda yağa bandir yee offf offf🤓😂
Yağa bandıra kadar hemfikirdik, bende bol limon dökerek seviyorum :D :D
Bak ekşide çok güzel kulağa hoş gelmezdi ilk defa denedim ama bayıldım 😋
Böyle bişey yok ya :)
Hee yaa😂
Oruçlu oruçlu fotoğrafı büyütüp bakışmamız manidar oldu köftelerle :D :D
Hakkınızı helal edin😀
Estağfurullah helal olsun ne demek :D
Teşekkür ederim, bu gün yorum için.🌸🥰
Aa olmadı ya Kemal Sunal'ın cama ekmek banma fotoğrafı atmaya çalıştım :D
Bu nedir?
Haaa evet biliyorum onu ben o mesele diyorsun 🤓😂
Rezil oldum
Evet evet ya onu direk link üzerinden atmayayım dedim de olmadı :D
Allah razı olsun ya tam da bu işte :D içime dert olmuştu :D
Yok bee insanlık halii olur böyle şeyler
Senden de razı olsun 🤓
Varol, Amin :)
☺️🙏
Bunu iftarda sormalıydın
Şimdi sorduk artık 😂
Çok kötüsün insan yemek istiyor
Allah affetsin arkadaşlarım da hakkını helal etsin İnan ben de oruçluyum yoksa😀
Biliyorum senin huyun öyle😂
Hahahahha evet evet seviyorum bu halimi 😋😂
Bilmezmiyim😂
😂😂
😏😏
Haşlanmış yemedim, kızartma devam.
Hele haşlanmış yer bir daha kızartma yemezsin
Kızartcam ben😛
Kızartmak için yağ vermiyoruz 🤓
Çiğ yicez mecbur 😏
Seninle bir şey konuşmam gerekiyor. 5 dakikanı alacağım sadece.
Tabi ki
Yagı az olan yani haşlanmış 😂
Evet doğru seçim ☺️
Ellerinden yemek lazım birgğn 😂
Kızartılmış içli köfte severim.
Valla canım çekti şu an
İkisi de olur
Kızartılmış lakin yapan pek yok
Kızartması müthiş gerçekten.
Kızartılmış içli köfte daha çok seviyorum.
İkiside ayrı güzel oluyor 🤌
Tercihim kızarmış içli köfte tabi ki
Kızarmış daha iyi olur bence
Haşlamanın tadı ayrı bi' güzel.
Yapda yiyelim
Yapacak misin acaba:)
Yapmasını bilmiyorum 👀
Ben anlamam paylasmasaydin o zamsn istiyorum:)
Farketmez hepsini yirik😅
Kızarmış içli köfte
Kızarmış lütfen
Ikiside olur
Kızartılmış tabiki
Haşlanmış güzel
Kızartılmış
2. resimdeki gibi severim
İçli köfte sevmem
İkisi de bebeklerim
İkiside çok guzel
Kizarmis tabiki
Haşlama
Yapan önemli.
Kızartma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?