Misafirin kendi yaptığı yemeği getirmesi hoş bir davranış mı, yoksa ev sahibine bırakmak mı gerekir?

Misafirin kendi yaptığı yemeği getirmesi hoş bir davranış mı, yoksa ev sahibine bırakmak mı gerekir?
Misafirin kendi yaptığı yemeği getirmesi hoş bir davranış mı, yoksa ev sahibine bırakmak mı gerekir?
Cevapla