Ramazanda beni daha çok açlık zorluyor, susuzluktan pek etkilenmiyorum aslında. Çünkü su içmek için yeterli zamanı buluyorum, ama açlık gerçekten daha yoğun hissediliyor. Özellikle sahurda doğru besinleri seçmek, gün boyunca açlık hissini biraz daha yönetilebilir kılıyor. Lifli gıdalar ve protein ağırlıklı besinler sayesinde sabaha kadar çok daha rahat idare ediyorum. Ama açlık hissi bazen özellikle öğleden sonra yoğunlaşabiliyor, o yüzden iftara yakın saatlerde sabırlı olmak zor olabiliyor.
Genelde susuzluk daha çok zorlar ama uyku düzeni de bozulunca halsizlik hissi artıyor. Özellikle sıcak havalarda iftara doğru ağız kupkuru oluyor, o an bir bardak su dünyalara bedel gibi geliyor. Açlık bir şekilde idare ediliyor ama susuzluk başka. Yine de Ramazan sabır ayı, şikayet etmemek lazım. Allah güç veriyor, iftar vakti de tüm yorgunluk unutuluyor.
2 gün sigara istedi canım ama şimdi zorlamıyor hiç bişey su konusunda zaten sıkıntım yok deve gibi yaşıyorum normal zamanda da. Akşama doğru biraz açlık bastırıyor ama son 1 saat falan o da geçiyor
Ah canım! Ramazan’da beni en çok zorlayan nedir biliyor musun? Susuzluk! Hele şu İzmir sıcağında bir de mutfakta yemek yapıyorsam, suyun hayali bile serap gibi geliyor. 😂 Ama iftarda buz gibi bir bardak su içince dünyanın en mutlu insanı oluyorum. 💦
Açlığın hakkından oruç için hazırladığım mis gibi yemeklerle geliyorum, ama susuzluk başka… Neyse, sabır mutluluk getiriyor. Size de kolaylık ve huzur dolu bir Ramazan dilerim! 🙌🍽✨