Kek neden tam pişmez? sorunun ne olduğunu nasıl anlayacağım?

Merhaba bu gün kek yaptım, ilk yaptığım kek hem kabarmadı hem içi pişmemişti. Şimdiye kadar hep kek yapardım aynı tarifle ama bir sorun olmuyordu, şimdi neyi yanlış yapmış olabilirim diye düşünüyorum. İkinci kek mecburen yaptım ilk kek pişmediği için, ilk keke 4 tane yumurta eklemiştim, belki yuçurta az olduğundandır dedim diğer ikinci keke yumurta 6 tane ekledim. Bu kek azıcık kabardı ama içini kesince orta kısmının pişmediğini gördüm. Sorunun ne olduğunu nasıl anlayabilirim? ilk keke kabartma tozu ilave etmeme rağmen kabarmamıştı, ikinci keke hem kabartma hem çimdik karbonat eklemiştim çok az kabarmıştı. Sorun belki fırındadır dedim ama daha önce ekmek yapmıştık 1-2 hafta önce bir sorun yoktu.

Güncellemeler
1 yıl
6 yumurta çok diyenler soruyu bir daha okuyup yorum yapın, 4 yumurtayla denedim belki azdır düşündüm sonra altı yumurtayla ikinci keki yaptım.
Kek neden tam pişmez? sorunun ne olduğunu nasıl anlayacağım?
Cevapla