Kafelerde masalar ücretlimi oluyor? 1 kahve içip belli süre sonra oturamıyacakmıyız?

Mekanlarda her sipariş için bi süre olacakmış süre bitince masa ücreti alınmaya başlamış

Kafelerde masalar ücretlimi oluyor? 1 kahve içip belli süre sonra oturamıyacakmıyız?
Cevapla