Yazın kafelerde sıcak kahve sipariş etmek rezillik mi?

Herkesin berry hibiskus, cool lime, frappucino içtiği ortamda arkadaşım white chocolate mocha söyledi. Bir arkadaşımda bu durumu alaycı bir tavırla karşıladı. Sizce de yazın sıcak kahve içilmesi garip mi?
Yazın kafelerde sıcak kahve sipariş etmek rezillik mi?
Yazın kafelerde sıcak kahve sipariş etmek rezillik mi?
Cevapla