Herkesin berry hibiskus, cool lime, frappucino içtiği ortamda arkadaşım white chocolate mocha söyledi. Bir arkadaşımda bu durumu alaycı bir tavırla karşıladı. Sizce de yazın sıcak kahve içilmesi garip mi?


Bence biraz ne alaka kalıyor ama fotoğraflarda da kahve fincanı daha güzel çıkıyor açıkçası :D
Cevap
7Cevap
Çok saçma bir bakış açısı. Dalga geçen kimse ondan uzak durulmalı. Yazın kahve niye içilmesin, çay falan. Saçma sapan…
kışında soğuk şeyler sipariş edip gene kendine güldürbilir. Ayrıca kahve sıcak bir içecektir, yalnızca ılık bireyler soğuk içer.
Isteyen istedigini icer yahu kime ne?
Buz gibi havada kocaman su bardagina buz doldurum ustune su doldurur likir likir icerdim. Kime ne?
Yoo değil özenti olmadığını özgün olduğunu göstermiş 👍
Yahu bunlar ne böyle. Biz bir çay biliyoruz yok Berry😂
Hayır değil
Rezillik değil ama bu kavurucu sıcaklarda içen olunca bende istemsizce bakıyorum ona. Soğuk serinleten buzlu içecekler varken ne bileyim...
Kahve satışları yaz ayları düşünce soğuk kahve diye bir şey icat ettiler.
Kahveyi soğuk içmek kahveye hakarettir
İstanbul'da yataklı sinemaya benimle gelicek partner nasıl bulabilirim sence kız arkadaşım yok :)
Değil damak zevkine kalmış neden gariğp olsun ki
Rezillik değildir niye olsun
Hayır değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?