
Ama güzeldi:))

Starbucks' a hiç gitmedim ama arkadaşlarım gittiği için pahalı mekanlarda kahve içmişliğim vardır. Kahveden ziyade muhabbet için gittim. Havalı olmakla alakası yoktur.
Havalı falan olunmuyor içtiği kahveye verdiği parayla hava attığını sanan varsa yazık. Kalabalık oluyor bir de masaya garson gelmiyor bu yüzden olabilir.
Hava değil de statü sinyallemeyi seviyor insanlar. Bir yere gitmekten ziyade gittiğin yerin fotoğraflarını paylaşmak falan mesela o da statü sinyalleme
Cevap
21Cevap
Ben orada oturunca huzursuzlanıyorum. Al-çık kahve alıp gidiyorum hemen 😐
Havalı olmak için değil oranın kahvesini beğendiğim için gidiyorum. Mal mıyım ben sırf havalı durcam diye sevmediğim yere gideyim.
orada kahve içmeye değil evi gibi kullananlar dolduruyo
Hiç sevemedim o ortamları, çok soğuk ve samimiyetsiz
ne farkediyor dışarıdaki fiyatlarda starbucks fiyatı gibi zaten.
Hiç gitmedim, büyük konuşmayayım ama gitmeyi de hiç düşünmüyorum.
Alakası yok:) starbucks'dan çıkmadığım zamanlar vardı. Hiç böyle düşünmemiştim.
Sanırım öyle düşünüyor ergen tayfası, komik bu düşünce bence.
Artık gidileceği de kalmadı, Türk kahvesi bile 20-30 tl bandında artık.
Havadan çok ev niyetine kullanıyo. Gelip rahatsız eden garson vs. yok nasılsa.
Hiç işim olmaz efendim yaa
evet çok havalı oluyoruz. d
Yo hayır alakası yok olmamalıda!
Hawli oluyoruz tabi 😎
Dotume giren girdikten sonra yemisim havasini
Sadece enayi oluyorlar. Sadece e na yi
Belki, ama sıradan yaptığı kesin.
Onu nerden çıkardın
İçimden geldi
Valla bilmiyorum hiç Starbucks a gitmedim
Ben kullanmıyorum öyle mekanlar.
Trend böyle yapacak bir şey yok
Hayır olunmuyor
Yine mi bensiz 🤪
yok ne alaka 😂
Komik olmayin lutfen
Bilmem
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?