Kalabalık bir kafe de yalnız kahve içmeye çekiniyorum?

Hiç arkadaşım yok evliyim ama yalnız yaşıyor sayılırım eşimin işi çok yoğun kalan zamanlarında da ailesinin işlerine veya arkadaşlarıyla buluşmaya gidiyor burada kimseyle samimi olamadım ama hep evde kalırsam kafayı yicem alışveriş dışında dışarı çıkmıyorum tek başına kahve içmek de tuhaf kafe kalabalık her masa 4 5 kişi en az iki kişi herkes arkadaşlarıyla muhabbet ediyor kalabalık yerde sadece ben koca masada çekiniyorum hep tek başına kahve ne kadar keyif verebilir ki bugün keyif aldım desen sürekli yalnız kahve içmeye mi çıkacam başka ne yapabilirim ki yalnız

Kalabalık bir kafe de yalnız kahve içmeye çekiniyorum?
Cevapla