Kahve en güzel kalabalıkta mı gider yalnızlıkta mı?

Merhabalar Herkese 🖤

Kahve en güzel kalabalıkta mı gider yalnızlıkta mı?

Hani bir söz vardır "Çay kalabalıkta, kahve yalnızlıkta gider" diye. Cidden de önceden öyleydi ama şu an biraz daha değişti sanki.

Siz kahveyi en çok yalnız olabileceğiniz veya sessiz sakin yerlerde içmeyi mi seviyorsunuz yoksa kalabalıkta mı?

Şahsen ben kahveyi o kadar çok seviyorum ki benim için fark etmiyor😁

Kahve en güzel kalabalıkta mı gider yalnızlıkta mı?
Cevapla