Ablamın birbirinden güzel lezzetlerle hazırladığı kahvaltıyı büyük afiyetle yedim.
Yılın ilk gününde kahvaltınızı kiminle yaptınız?

#gadasından sevgilerle 🙃
Ablamın birbirinden güzel lezzetlerle hazırladığı kahvaltıyı büyük afiyetle yedim.
Yılın ilk gününde kahvaltınızı kiminle yaptınız?

#gadasından sevgilerle 🙃
naptınnn sen naptin gece gece serpme türk kahvaltısı çekti canım 😞😞😞
Kıyamam sana
Ablanızın ellerine sağlık, ben mesai arkadaşlarımla yaptım..
Sağolasın iyi yapmışsın
Cevap
17Cevap
Afiyet olsun 😊 ben de yılın ilk günü annem, ablam , babamla hep birlikte kahvaltı yaptım
Maşallah iyi olmuş
Ailemle beraber güzel sohbetler eşliğinde kahvaltı yaptım.🎀🎀
Çok güzel olmuş
Ben teşekkür ederim 🙃
Afiyet olsun.. Bende yılın ilk kahvaltısını yeğenlerim ile yaptım..
Maşallah iyi olmuş
Kahvaltı yapmadım kahve içtim, direk dışarı attım kendimi..
İyi yapmışsın
Tek başıma. Valideden Allah razı olsun hazırlamış sofrayı
İşi rast gitsin
Ben daha kahvaltı yapmadım yeni uyandım sayılır. Afiyet olsun 😅
Sağolasın
Kardeşim eşi yiğenim ve annem… ah birde kedilerimiz…
Mükemmel olmuş
Günaydın , henüz kahvaltı yapmadım birazdan kızımla beraber yapacağız.
Günaydın ne güzel
Aynı kişilerle kimle olacak yanlızlık ruhumuza işlemiş resmen
Merak etme değişiklik yakında
Yooo degil
Ben kahvaltı yapmadım gadası üç ayların başlangıcı ilk oruç ☺️
Hiç sorma uyuya kalmışım
Şu an hazırlıyorum gadası manevi kızım ve çok yakın 2 arkadaşımla yapmak için 🙃
Ooo senin sofrana tanrı misafiri olarak gelmek vardı 🙃
Hayırlısı be gülüm skfkgk
Merhabalar
Afiyet olsun size,3 ayların başlangıcı diye ben oruca niyet ettim. Kahvaltı etmedim.
Ailem ile yaptım gadası
Şifa olsun
Henüz kahvaltı yapmadık. sjsj
İyi bakalım
Bugün iş yerinde annem ve babam ile kahvaltı yaptım. Normalde tatil olsa da bize tatil değil. Evde kahvaltı yapmak yerine iş yerinde kahvaltı yaptık
Oruçluydum yapmadım 😄
Allah kabul etsin
Dışarda arkadaşımla yaptım
İyi yapmışsın
Ablam ve küçük minnoş kardişiminle yaptımm.
Oh ne güzel
☺️✨
Kahvaltı yapmayı sevmem, yapmadım.
İyi bakalım
Ailemle kahvaltı yapıyorum.
Ne güzel
Kahvaltı etmedim birazdan tek çıkar yemek yerim
İyi bakalım
Daha yapmadık afiyet olsun..
Sağolasın
Az önce tek başıma yaptım.
İyiymiş
Oğlumla maşallah güzel masa 🥰❤️
Maşallah kuzuma sağolasın ❤️
Sende sağol canim🙏
Kahvaltı yapmadım bugün sadece kahve içtim
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Oruçluyuz kahvaltı yok sjsjksjsj
Allah kabul etsin ben kalkamadım sahura
Şirketin bahçesinde beyran gömdüm.
Şifa olsun
Teşekkür ederim
Afiyet olsun, kendi evimde ailemle yaptım.
İyi yapmışsın
Tek başıma sizlerede afiyet olsun.
Eyvallah
Daha yapmadım tek yaparım genellikle kkfj
İyi bakalım
Tekkk ve bunun için deee mutluyummmm.
Çok sevindim
İşyerinde calisanlarla
İyiymiş
Ailemle 💞 babam hariç çalışıyor maalesef 🥲
Birazdan tek başıma yapcam
Ne güzel
İyi hatırlattınız, ismini sorayım... (;
Ailemle yaptım kanka
En güzeli
Eşim ve kızım
Maşallah ne güzel
Tabiki ailemle
Ne güzel
tek başıma yaptım
Olsun
ben ve ben
Çok iyi
Afiyet olsun
Gel beraber olsun
Abimle yaptım
İyi yapmışsın
😅tesekkurler
Otelde yaptim😬
Ooo gece kutlama vardı o zaman
Evet erkek arkadasimin ailesiyle evdeydik ama ben otelde kaldim ilk tanistigimiz icin☺️
Özenle hazırlanmış çok güzel sofra
Ailecek yapacağız gadasi
Ailemle yaptım
Yalnız
Ailemle
Kardeşimle
tek te
kimseyle
Yalnız
Esimle
Tek başıma ettim
İyi yapmışsın
Yanlız başıma
Olsun
Tek başıma
Keyifli olmuştur umarım
oruç tutuyorum ;)
Ailemle
Teyzemlerle
Tek başıma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?