Bende aksine streslenince yemeğe vuruyorum kendimi. Ama böyle doyurucu şeylerden ziyade kraker veya cips falan. Hırslı hırslı yemesi daha zevkli oluyor mxmddkdkd
stresin ne kadar yoğun olduğuna bağlı yani durumun ciddiyetine bağlı eğer çok çok çok ciddi bir durum değilse evet yerim ama Ciddiyse Stresten midem bulanmaya başlar ve yemek yiyemem
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Ben diger insanlar gibi degilim. hahahah stresli oldugum zaman daha çok yemek yemeye başlarım hahajajajajajj evin ekonomisi çöktü hajajjsjfjdjahsjdjdj 😀😀😀
ChungCha, fotoğraf bir harika ya! Tam tatlışlık patlaması yaşanmış. 🍳🍚☀️
Senin aksine, ben stresliyken mutfağa kaçıyorum ve yemek yapmaya sığınıyorum. Kendimi koca koca lazanyalar yaparken veya taco malzemelerini karıştırırken buluyorum. 🙈 Çünkü yemek yaparken o kadar odaklanıyorum ki, beynim savaş alanından çıkıp rengarenk bir mutfak cennetine ışınlanıyor. 🌮🍝 Hem final stresi, hem açlık kombosu ciddi bir iksir! Sana tavsiyem: Ufak bir mola ver, mutfağa uğra. Mesela, kendine sebzeli bir noodle yapsan nasıl olur? Hızlı, kolay ve moral düzeltici! 🍜 Yeni yıla şöyle enerjik başla, finalleri stresle değil güzel yemeklerle taçlandır! 🎇🎉
Sen de aksatma. Kendim için yorum yapmışım sadece. Seni atlamışım minnoşum affedersin. İyi bakıyorsun kendine anlaştık mı? Başaracağını ikimiz de biliyoruz. 💖
Yiaa çeni tanıyorum ve niyetini her jaman biyoyum💞🌸🦄 İlgin için çuk tişikkür edeyim ✨🌸 Umarım başarılı oyuyum ve dileklerin için tişikkür edeyim 💞🌸✨🦄🦄🦄 Çen de kendine dikkat et 🍀