Ülkede neden bu kadar çay edebiyatı yapılıyor anlamıyorum jdj (abartılacak bir yanı yok)?

Çay işte mk soğuğa iyi gelir hepsi bu. Millet çok abartıyor. Kahve neyse de Allah’ın çalı çırpısı işte

Ülkede neden bu kadar çay edebiyatı yapılıyor anlamıyorum jdj (abartılacak bir yanı yok)?
Cevapla