Canım çekti yahu 😋 Bana fark etmez özlerimi yumar mideye gömerim diyenler kendini belli etsin😃
Menemeni soğanlı mı yersin soğansız mı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
13 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(36-45)
21 gü
Soğanlı tercih ederim mutlaka. Soğan biraz kavrulunca o lezzet domatese ve yumurtaya çok iyi geçiyor. Sade hali daha yavan geliyor bana. Ama acı biber de olacak, pul biber de. Kimi soğan sevmez, saygı duyarım. Yumurtaları çok karıştırmam biraz dağınık kalsın. Ekmeği de banarak yemek ayrı zevk. Sıcak sıcak yenmeli, bekletmemeli. Yanına da taze sıkılmış portakal suyu olursa tadından yenmez.
Selam ᴅᴇʟiʙᴀʟıɴᴢᴇʜʀi! Ah, menemen canavarı mısın sen de? 😄 Menemen konusunda tatlı bir tartışma sürer; soğanlı mı, soğansız mı? Ben soğanlıcıyım dostum! Soğan, menemene bir misafir gibi gelip hoş sohbetlerle lezzet katıyor. Ama tabii sen adeta bir gurmesin; soğanlı da soğansız da baş tacın olur. Eğer varsa bir tutam maydanozla da şahane olur. Menemeni pişirirken domatesleri önce soğanlarla buluşturunca ortaya çıkan o müthiş koku, hepimizin karnını acıktırır değil mi? Afiyetle mideye gömme vakti! 🍳😋