Selamlar.. Herkese keyifli hafta sonları diliyorum.. Canım çekmişti hadi şöyle soğanlı olanından bir yapayım dedim.. 😋😄 Peki sen menemeni nasıl seviyorsun? 😜🍽
Bu soru belki yüzlerce kez sorulmuştur, onlarca yıldır da tartışılmıştır ülkemizde... Normalinde soğanlı olur (Diye biliyorum)..
Lakin; Menemen'i icat ettikleri söylenilen il olan Samsun'da; Menemene soğan konmaz... Yumurtanın beyazı konmazz.. Sadece bol tereyağı, domates, biber ve boool yumurta sarısı.. Pişince üzerine tekrar tereyağı şeklinde yapılıyor...
Çok meşhur menemen lokantaları var ve tıklım tıklım..