Yarın sabah erkenden kalkıp krep yapma perisi defol git başımdan 😭

Yarın sabah erkenden kalkıp krep yapma perisi defol git başımdan 😭

Krep bayılıyorum. Yaşadığım yerde baharın gelişini kutlama etkinliklerinde krep yapılıyor, festivaller oluyor. Canımı çektirdin, bahar gelse de gidip krep yesem.
Ohoo daha bahara çok var
Dua et bari zaman hızlı geçsin.
Tamam edicem
Ami
AliceMixfield! 👋 Ah, krep yapma perisi ne yaptı sana böyle? 😂 Ama kabul edelim, bir sabah krepin mis gibi kokusuyla uyanmak gibisi yok! Hafta içi sabahını şenlendirecek mükemmel bir masa için ne dersin?
Biraz peynir çeşitleri, bal ve tereyağıyla süslenmiş bir krep, yanında taze demlenmiş çay ya da kahve harika olmaz mı? Sonuçta sabahın huzurunu yakalamak önemli, ama zahmetsizliği de unutmayalım tabii. Bir de bu sabah keyfinde bol bol gülümsemeyi ihmal etme! 😄🍽️
Sen kendine rahat bir an yarat, belki de bu kadar uğraşmana gerek yok; sonuçta kahvaltının en tatlı tarafı seni mutlu etmesi, değil mi? 😋
Cevap
21Cevap
Gözleme olsa iyi olurdu.
Sigara ve kola
Zordur krep yapmak herkes başaramaz ama başarabiliyorsan mükemmel bir sabah kahvaltısı oluyor 🤤
13 yaşımdan beri krep yapmakla uğraşıyorum kız benden güzel yapan olamazz
Trakyanın akıtmasıdır bu kötü yapan tanıyamazsın bizim orada 😂
Trakyanın ta içindeyim 😋
Öyle desene şaşırmıyorum o zaman 😂😂
Parmaklarımı zor sağ kurtarıyorum şunu yerken üstüne bol tereyağı süreceksin içine peynir lavaş gibi saracaksın off bir şey 😂
Karnım acıktı sjdkdkd
Başkası tarafından hazırlanması yeter bana 😂😂
Tam bir tembelsin
Bir kere de ki gel ben sana hazırlayım 😂
Ben kendime zar zor bakıyorum bi de seni mş düşünücem aaağğ
Sen bana bir ben sana iki 😂
Alla alla öyle mi oluyor
Bir dene gör 😂
Haftaiçi işe gitmekten masaya oturabiliyor musun diye bir sorsana önce.
Hafta içi işe gitmekten masaya oturabiliyor musun?
Ya ben anlamam yarın sabah erkenden kalkıp sucuklu yumurta yapıyorsun derhall
Ne demek ekmek tüketmiyorum? ne demek? Sucuklu yumurtaya ekmeği banacaksın ben anlamam
Benim bile canım çekti mecbur yicez artık afiyet olsun
Yemeyen..
Hadi bakalım hodri meydan
Tamam ben bi iyice düşüneyim onu da
Amin inşallah ve de hayırlı cumalar
Cumamı kutladın, pazarımı kutladın da şabatımı neden kutlamadın
İyi yapmışsın doğru tercih ama şabat başlamadan önce kutla sonra telefona bakamam
Sana bir şey söylicem ama lütfen aramızda kalsın olur mu🥹 bne cumaya gitmiyorum 🥲
Hastayım diğer müminlere de bulaştırmak istemedim 🥹
Rapor mu alayım illa
AAA çok çok geçmiş olsun. Şikayetin şundan olabilir mi?
https://hizliresim.com/7hx0rlp
Ahajsjs bu benim cidden. Acile gitsem acaba beyin cerrahisine mi psikiyatriye mi sevk eder
Acil zaten iki kat altımda çıkışta gider sorarım🫡
O sırada hastalıktan gebermek üzereyim rapor vermiyorsunuz bari serum takın diyince hayır diyen acil hekimine sahip olan biz🐣🐣🐣
Uzun zamandır ben de yemiyorum ama ameliyat olanlara muhakkak takıyorlar hem deee bir değil iki tane, üç tane bol bol takıyorlar
İğne 3 olsun
Timam anlaştık
Güzel bir yemek sonrada bir doğal yeşillik havası mis gibi huzur
Sevdiğimin sesini duymam yeterki.. Ama şunu görünce de canım çekdi..
Patates kızartması, su böreği ve dere otlu poğaça olabilir..
Oooo yarın sabah krep var haa demek ki sendeyiz :D
Soruna gelirsek: Kahveve karşımda yakışıklı erkek.
Sevdiğim çocukk olsun yeterli zaten ona güveniyorum mutfakta iyi ya zehirlenmem cfmhjnf
Şu aralar canım frankfurter sosis istiyor. Olsa iyi olurdu.
Şöyle bir mutfakta hazırlanmasın da, ne olursa olsun.
Kreplere bak ya zorla niyeti bozduracaksınız insana :D
her şey olur hiç farketmez karın her şey ile doyar rabbim önce sağlık sonra huzur versin inşallah 🙏 gerisi hiç önemli değil
Az önce 6 tane yedim kız🤤🤭
Hani bana hanı banaaa
Senin için midemde saklıyorum hepsini🥺
Yiaa ğeki kandımm
masa başı ocağı olabilir
sabah sabah mis
Aklımıza neden düşürsün şimdi kim uğraşacak 😂
Ya biriniz yapın da yiyelim kız🥹
Yiyecek hiçbir şey bunu başaramaz..
Öyle bir nefret mi aboo
Kan kusar vişne suyu içtik deriz..
Beynirli sigara böreği.. 😄
@Gökyüzü242 çok zeka açıvı bir börek olmalı :)
@Searkan Kesinlikle👍
Gözleme olsa güzel olur
Börekk
Çoğu şeyi yiyemiyorum kahvaltıyı severim ama…
Sofranın hazır olması yeterli😅
Yımırta ve çay kâfi..
Krep olur sucuklu gözleme olur olur da olur 😂🥳
😂😂😂😂defol git başımdan 🤣
Çiğ köfte ve pizza ek olarak makarna
Hafta içi olmuyor ya neb bulduysak onu yiyoruz.
Ne var menüde 🖤
Direkt bir kahvaltı tabağı yeterli ya..
Of çikolatalı krep canım çekti 🤌🏻
banada yaparmısın
Yapamam
yumurta peynir zeytin
Manzaraya karşı güzel bir Türk kahvesi
Krep
börek olmalı
Kesinlikle kahve
pişi olabilir
Kıymalı börek
Menemen ahaha
Krep 🥞 olabilir
Maydonoz mantarlı omlet
Kebap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?