Herkes gezmelerde eğlencelerdeyken ben Yıkık Queen yine kendimle oturmaktayımmm🫠Sizin akşamınız nasıl geçiyor görselleyin bakalimmm👇🏻🙄😄

Herkes gezmelerde eğlencelerdeyken ben Yıkık Queen yine kendimle oturmaktayımmm🫠Sizin akşamınız nasıl geçiyor görselleyin bakalimmm👇🏻🙄😄

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
İşten gelince uyudum. Şimdi yine işe, mesaiye gideceğim
Hangi iss
Çalışılan
Hadi ya
Yaaaa
🥴🥴
🫠🫠
benim sıkıcı geçiyor maalesef. afiyet olsun
Benimdeee
Kelle paça söyledim onu bekliyorum bol sarımsaklı sirkeli yanında kaşarlı pide acıkmişim bana
Afiyettt
Eyvallah reis
Dışarda yağmur yağıyor şu an bende çayımı sigaramı aldım hem KS ye takılıyorum hem yağmuru izliyorum vakit geçiyor işte
Ooh keyiffff , afiyet olsun
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️🥰
Rica ederim canım 😌🙏🏻🤍
Yarın iş yok diye gecenin 2 buçuğunda oturuyor olmak çok kötü 🥹
Bilirim o gece duygularinii
Böyle yağmurlu bir hava da gezmek ki. En iyisini sen yapıyorsun benceeee
Yağmurlu havalarda güzeldir
Donuna kadar ıslanmak mı 😀😀
Hasta olduğum için pek iyi geçmiyor. Orta diyelim. 🌻
Aaa cok geçmiş olsun salgın var
Evet salgın da var teşekkürler tatlım. 🪁
Ricalaarrr beyb🌸
💕💕
Haftalardir kabuguma cekildim. Insan görmek istemiyorum.
Aynen öyle bende aynı durumdayım görmek istemiyorum kimseyi
🍻🍻
Gayet iyi gidiyor akşam.
Umarım sizler de keyiflisinizdir.
Ne güzel , pek keyfim yok ya
Hayrola
her şey çok sıkıcı yani onun için
Stabil giden hayat kimileri için bulunmaz nimet bence
Yok ya kafa beyin yorgunluğu var bide uste
Eşimle film izleyeceğiz tabletin sarz olmasını bekliyoruz sizede afiyet olsun
Maşallah, darısı bana shxj
Insallh diyeyim Erşan kuneriyi acdik ama bilmiyorum nasıl begenecekmiyiz
Ben bir bölümünü izledim dünde bugün bakalım devam etcem sjdj ama sıkıcı az
Yaa wvwt 2. Bölümü izliyorduk yarın devam edeceğiz ama aşırı cinselllik var diğerinde bu kadar değildi sanki
Bu arada pp Aysun kayaci galiba
Evet maalesef
Yok be 🤣🤣🤣
Himm sensin ozamn ınsllah bu güzelliğinin kıymetini bilen seni üzmeyecek birini bulursun allah bahtını güzel etsin
Al bendende o kadar, bu akşamım seninkinden farksız geçti 😊😅
Vay be
Sen yine iyisin, kahven varmış hshsh
Afiyet olsun senin gibi bir kızı kim götürmez hangi şehirde yaşıyorsun o şehiri seni çıkarıp yakmak lazım
film cekırdek ve KS
Hangi filmmm
Var bunlar youtube dan
Bir bölüm izledim bıraktım, sariyosa devam edeyimm
Offf harıka çok kalıtelı izle
Aaa cidddenmiii devam edeyim o zaman
Bayılırsın bak dınle beni☘️
Tamamdirrr 🌸
Yatalak modda geçti yorgundum
Dinlenmissindir en azindan
Evet toparlandım
Erkence uyumuşum 😵💫
Senin şu uykunu napczki böyle sjdjd
Büyüyecem ikizim hehehhehe
Shsjdj aman ikizim orantılı olsun bak
Pazar akşamı gibi
İyiymiss
Tırnak makası göndereyim mi
Çok dusuncelisin
Düğünden geldim yatıyorum
Daha bitmedi mi düğün Faslı ya
Yok son demlerini yaşıyor
Hmmmm
@Alfoo ile geçiyo dkfkkf
Anca gezinnn sjsjd @Alfoo 'ya söyle en hayırsiz ortak seçildi bugün djdj
yav naptık yine kljad
@Alfoo Susss suss djdjk
Erhanıma laf yok dkmfmf
Erhaninaa seninnn djdj neyseee neyse sjajajsjsjsjx
Çok ayıp yakışıyomu sana dkfk
Shajssjdk ben bişi demedimkiii aaa
Kdkfkskfkdjf
Normal düz oturarak geçiyor
Aynı şekildeeee bende
aşırı yağmur ve şimşek eşliğinde
AA neresi ora
Sakarya reis
Hmmm
sen nerdensin
Konyaa
Kahve ve dubai çikolatası varsa gelim
Bende ufaktan uyuma moduna girmeyi düşünüyorum
Keşke erkenden bende uyuyabilsem
Bu saatte kahve içersen uyuyamazsin tabi
Yooo benim her zaman ki halim zaten
İşte her zaman o yüzden uyuyamiyorsun. Saat 9dan sonra kahve içmemeye dikkat ediyorum
Bende icmemmmm benim yıllardır sorunum uyku düzeni bozuk
Uzman desteği almanda fayda var. Senin gibi uyku problemi yaşayan bir tanıdığım vardi
Hap içmem amaa
Bizim tanıdık hoca var. Ona söyleriz sana muska yapar. O da olmazsa iksir büyü falan birşeyler ayarlariz
Aman amaaannn öyle şeyler benden uzak
Başka bildiğim tedavi yöntemi yok
Protez mi tırnakların 💅🏻
Değil shsj
Maşallah djjddkks. Daha koyu ojeler dene yakışır
Üyecanlara nasihat veriyorum
Ne güzel Bilgecan dede , bana da nasihat ver
Bazen kendi üstüne çok gidiyorsun bütün yükleri sen kaldıracak değilsin.
Çok doğru , ama elimde değil işte
Yağmurlu:d dinleniyoruz ya
Nereye yağıyorrr
Ankaraa
Gündüz yoğundum şimdi uzanıyorum uyurum sonrada
Hmmm
Kupan güzelmiş bana hediye etsene
Tabi hemen djdkfj
İçi dolu olsun ama 😀
İyi ve sakin geçiyor
Ne guzelll
Sıkıcı
Benimdee
Icerek
Harammm
Biliyorum ama insanın sıkıntı olun ca içiyor saatler ce uzun uzun dusunuyor
Eee içince geçiyormuu
Geçmiyor ama insanın beyni uyusuyo
askimla hayatımın anlamıyla konusarak
Maşallah
Hastayım
Geçmiş olsun
Saol
Hüzünlü
Aaa niye
boş ver yaa ama sorduğun için teşekkür ederim
Rica ederim
Düşük mod baş ağrısı
Bendede
Geçmiş olsun.
Teşekkürler
İdare eder valla
O da iyi
Harika geçiyor beee
İyiymiş
sıkıcı
Benimdeee
sıkılmaya devam o zaman
Aynennn
Yolculuk yapıyorum
Hayırlı yolculuklar
Teşekkürler 🙏
Alsanaa 🫴🏻
Neyii
Alsanaaaağ 😝🫴🏻🫴🏻
kahveniz güzelmiş 🙄
Shjsjsjsjdjccjc tesekee
Nereye istiyosan gotureyim
Birazdan pompa başlayacak 😅
Uzandım güzel
İyimis
😌
Sen daha çok kendinle oturursun. Biraz aktif ol.
Ne alaka ne yapayim
Seninle ilgilenip sevecek erkeklerle tanış. Çünkü buna hazırsın.
Aman aman ben güvenemem kimseye gerek yok
Böbreğini söküp çalacak halleri yok. Hiç ilişki deneyimin var mı bilmiyorum ama zor kadını oynayanlar hep mutsuz oluyorlar. Tabi ki her önüne çıkanla olmamalisin. Denge önemli.
Oynamıyorum olanı o yapacak bişey yok içten gelen bişey
İhtiyaç hissetmediğin bir şey zaten ihtiyacın değildir. Böyle devam 👍
Evde geçti
Fazla enerjik
KS geyik ve yatarak
Çok iyi 🩷🫠
Ne güzel darisi bana🫠
Amin inşallah 🥰
Amiiinnn🌸
Yağmurlu
burada hava iyiii
Neresiymiş orası
Konya orası nere
İstanbul
Uyuyacam
Oh ne güzel erkenden
Sıkıcı
Benimdee
Aynen