Ben aldım tabağımı içeceğimi açtım filmimi keyif yapıyorum 🥰


Tabak güzel, film keyfi de umarım güzel geçmiştir. Kaliteli film bulmak artık epey zorlaştı.
Benim ise daha önce deneyimlemediğim bir şekilde geçti. Hayatımdaki sayfalardan bir tanesi kapandı, yeni bir sayfaya yer açıldı.
Onun etkisi ve yoğunluğu bitince yeni sayfaya neler yazabilirim diye bakmaya başlayacağım.
Cevap
26Cevap
benim çok sıkıcı geçiyor.
hangi film
Lohusa inşallah senin gecen de iyi geçer
inşallah teşekkürler
İyi seyirler canım 😌
İyi ile nötrülük arasında sıkışıp kaldım
Tabağa bak be bir yandan cehennem gibi bir yandanda cennet 🤣
Ooo sizinki güzel geçiyormuş. Sahilde gırgır şamata ile
Afiyet olsun yatmaya hazırlanıyorum
Rica ederim, 🌙
plak koleksiyonumu temizliyorum bir yandan dinliyorum
Spordan yeni geldim
Aynı görseldeki gibi geçiyor şu an
Güzel bir şarap ve peynir tabağı
Bir şekilde geçiyor..
Kilo aldın
Yollarda trafikte geçiyor
YouTube’dan video izliyorum çerez tabağım bitti
Canım çekti ayıp bu yaptığın 😂
Cam kenarında çürüyorum
Gayet keyifliydi
Hangi filmi izledin @Dilly7
Ne filmiymiş o getir bakiyim buraya
Bilgisayar oyunu ve atıştırmalıklar.
Afiyet olsun.
Yapma bunu gece gece cips almam lazım.🤦♀️
İdare eder dinlenmedeyim.
Sadece uyumakla geçiyor
Müzik sigara
Hangi film?
Bende.
Yanlız
Ooooo cips uzun zamandır yemedim
Sevgilimle tartisarak geciyo
iyi geçmiyor
Güzel keyifli
yoğun
Afiyet olsun canım
Güzel geçiyor
Tost yedim
Gece gece yeme
Sıradan
Eh işte idare eder
Yorgun
Ezildim
Yatarak
Göbek mı var
Iyyy kanserojen gıda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?