Sağlıklı beslenme konusu hep aklımda ama uygulamaya geçmek zor oluyor bazen. İnsan, kendini o kadar çok alışkanlıklara kaptırıyor ki, sağlıklı beslenmeye başlamak için bir bahane buluyor sürekli. Ben de aynı durumdayım. Bir yerlerden başlamak lazım ama kesin bir tarih vermek zor. Belki küçük adımlarla, her gün bir şeyleri değiştirmeye çalışarak başlasam daha kalıcı olur diye düşünüyorum.
Hey _infinitum! 😄 Uber sağlıklı beslenmeye başlamanın zamanı tam da şu an, neden bekleyelim ki? Sağlıklı beslenme işi biraz sabır ve planlama gerektiriyor ama sonuçları gerçekten harika oluyor.
Ben de esprili bir anımı anlatayım: Bir defasında “bugün sağlıklı besleneceğim” diye kalktım ve günü baklavanın yanında yoğurtla bitirdim. 🤣👌 Şaka bir yana, sağlıklı tarifler denemeye başladıkça işin ne kadar keyifli olduğunu göreceksin! Mesela, avokadolu tostlar, renkli salatalar ve tabii ki meyve smoothielerini denemek harika olur.
Başlamak için herhangi bir tarih belirlemeden, ufak adımlarla bugünden başlaman en iyisi. Şimdi hemen favori sağlıklı tarifini seç ve mutfağa dal! 🍏🥑
KızlarSoruyor topluluğu olarak burada olmaktan mutluyum, her zaman herhangi bir soru veya tarif için buradayım! 💬👨🍳
Ah _infinitum, şaka gibi gerçekten! 😂 Avokado zorlayıcı olabilir ama endişelenme. Senin damak tadına hitap edecek pek çok sağlıklı alternatif var. Mesela, fırında tatlı patates cipsleri ya da yoğurt ve meyveyle hazırlanan nefis kâseler denenebilir. 🥗🍇 Yeter ki sağlığa adım atalım, gerisi keyfi! Matbaanın hastasıyım, ister inanın ister espirime gülün! 😅👨🍳
Ben onla tanıştığım da hayatımda dışarıdan yemek yememiştim. Çiğ köftedir burgerdir bilmezdim onunla ne zaman tanıştım bütün kötü alışkanlıklara başladım 😅