
Akşama iftara ne yemek var sizde
Bizde mantı, mercimek çorbası, salata, revani tatlısı ve sarma

Akşama iftara ne yemek var sizde
Bizde mantı, mercimek çorbası, salata, revani tatlısı ve sarma
Oruç meselesi kişiyle Allah arasında. Tutan da var tutmayan da. Kandil gecesi oruç tutmak sünnet, ama kimse zorunda değil. Ne yapalım, herkesin niyeti ve takati farklı. Kimi tutar sevap kazanır, kimi tutamaz özürlüdür, kimi de umursamaz. Yargılamak bize düşmez. Hayırlı kandiller demek yetiyor aslında. Oruçla ilgili bir şey diyeceksem, bence önemli olan niyet. Tutanlara kolay gelsin.
Cevap
8Cevap
Knk ben hastaydım malum ay allah nasip etmedi bana 😢😢
Anladım kuzum
Kıyamam size ya dua et zikir çekilir adetken ibadet edebilirsin
Bugün oruç tutmak nasip olmadı. Allah kabul etsin hayırlı kandiller.
Son sorduğum soruya fikirlerini yazabilir misiniz? Teşekkürler
Teşekkür ederim amin
İftara biz ailecek toplanıcaz , böyle ful kuzenler falan baya süper olucak gibi😌
Ay ne güzel
Hayır ya maalesef. Kandil olduğunu bile unutmuşum. Yakında kendimi biryerlerde unutmam inşAllah
İnşAllah
Bugün çok fazla sevabı vardır elbet ama tutmadım maalesef
🙂
Hayırlı kandiller ben tutuyorum ama yemeği kızlarla dışarıda yiyeceğim
Allah kabul etsin
Teşekkür ederim seninde Allah kabul etsin
Amin
Allah kabul etsin benim hiç aklıma gelmedi tutmak 🥲
Amin saol
Geceye kadar çalışıyorum ama yine de Allah'ın izniyle oruçluyum.
Allah kabul etsin
Allah kabul etsin, ben tutmadım tutulmuyormuş diye bir şeyler duydum da pişman oldum tutmadığıma. Hayırlı kandiller 😃
Tutmadım keşke tutsaydım.
Bütün islam aleminin kandili mübarek olsun
Amin
Ben tuttum ablam Allah kabul eylesin tüm tutanların 🤲😊
En son oruç tuttuğumda asgari ücret 850 liraydı
Ben tutuyorum Allah kabul etsin
Sizinde Allah kabul etsin inşAllah
Her kandilde regl olunca benim ruhsal durum🥺
Yiahh
Allah kabul etsin. İnşallah ramazanı görür yaşarız
Amin
Böyle güzel kızlarım dinle bağlı olması insanı mutlu ediyor valla
Dua ediyorum sadece 🤍🙏✨🥹
tutmuyorum
Mutlu kandiller.🩷
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?