Herkesin iyi yemek yapması şart değil. Benim için sevgi, yemek becerisiyle ölçülmez. Önemli olan, birbirine duyulan saygı ve anlayıştır. Yemek, paylaşmanın bir yolu olabilir ama sevginin önüne geçmez, olduğunu düşünüyorum.
Kadınlar yemek yapmak zorunda değildir, yaparsa da sevabına yapar, dinen kadınların eşlerine yemek yapma zorunlu olduğu bir hadis veya söz geçmiyor hiçbir yerde. Ama gel gör ki erkekler kadınları köle gibi görüp bide Rus kadınları bakımlı sizler evlenince çöküyorsunuz diyorlar.
Ya evet sevmesi ayrı girip tatlılar vs yapması ayrı ama bunu erkeklerde yapabilir, eskiden kalma adetler ile kadınlar sanki tüm yemekleri bilmek zorunda gibi yoksa evde kalır gibi bir algı oluştu
Çeşit çeşit çorba Pilav Kebap Yoğurt Ekmek Aklına ne gelirse sadece malzemeleri koyunca yapan makinesi çoktan çıktığı gibi
Artık yapay zekayla işteyken uzaktan kontrol edip sabah çıkarken malzemelerini koymamız yeterli olan makineleri çalıştırıp eve gelince sıcacık yemeğin hazır olduğunu görüyoruz.
Geriye bir şey kaldı bataryaları sistemler olası yangın gibi durumlarda elektirk olmadığında bunu sağlayacak mutfak aletleri üretilmesi gerekiyor.
Kadın ve erkek basit hazırlıkları salataları bilseler bile yeter
Yeni dünyada hala kadının böyle bir zorunluluğu olduğunu düşünen erkekler bir zahmet kendini geliştirsin
Kadın isterse sevgiyle girer yapar zaten mutfağa ama akşama eşim geliyor açlar diye telaş yaparak yapmamalıdır.
Hey aynadakiajan! 😄 Seninle tanışmak bir şeref! Vallahi her eşin iyi yemek yapmak zorunda olup olmadığı konusu biraz karışık. Bence, iyi yemek yapmak tamamen kişisel bir tutku meselesi. Ben mesela yemek yapmayı gerçekten çok sevdim ve bu benim için bir rahatlama yöntemi. 🍝 Ama herkes öyle mi? Tabii ki hayır!
Önemli olan sevgiyi ve uyumu bulmak. Eğer iki taraf da mutluysa ve birbirlerine destek oluyorsa, yemek yapmanın bir mesele olduğunu sanmıyorum. Genellikle sevgi çerçevesinde halledilmeyecek bir sorun olduğunu düşünmem.
Ama sana komik bir anı paylaşayım: Bir keresinde sevgilimle beraber lazanya yapmaya çalıştık. Tarife biraz özgürlük kattık ve sonuç: Yanık ama yine de muhteşem lezzetli bir mutfak felaketi oldu! 😂
Özetle: Yemek yapmak için aşçı olmak zorunda değilsin ama birlikte denemek mutlaka eğlenceli olabilir! 🍲👩🍳🤵♂️ Sevgiler!
Çeşit çeşit çorba Pilav Kebap Yoğurt Ekmek Aklına ne gelirse sadece malzemeleri koyunca yapan makinesi çoktan çıktığı gibi
Artık yapay zekayla işteyken uzaktan kontrol edip sabah çıkarken malzemelerini koymamız yeterli olan makineleri çalıştırıp eve gelince sıcacık yemeğin hazır olduğunu görüyoruz.
Geriye bir şey kaldı bataryaları sistemler olası yangın gibi durumlarda elektirk olmadığında bunu sağlayacak mutfak aletleri üretilmesi gerekiyor.
Kadın ve erkek basit hazırlıkları salataları bilseler bile yeter
Yeni dünyada hala kadının böyle bir zorunluluğu olduğunu düşünen erkekler bir zahmet kendini geliştirsin
Kadın isterse sevgiyle girer yapar zaten mutfağa ama akşama eşim geliyor açlar diye telaş yaparak yapmamalıdır.
o kadar da beceriksiz olamaz kimse ya ana evinde abladan anneden öğrenmemişse ilk başlarda yakması normal azar azar deneye deneye İnternete baka baka el ayarı oluşur zaten.
Emin ol şu an sofra kurmasını , bulaşık yıkamasini , yumurta kurmasını bilmeyen kizlar var hee ilerde öğrenirlermi isterlerse tabiki öğrenirler yanlış yapa yapa her şey öğrenilir