Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler!
😊

Bu kişilerin de mak zevkine göre değişir ama benim zaman damak zevkine göre menemen soğan olur aslında birçok yemeğin içinde şu an kullanarak tüketmeyi çok seviyorum hatta tavuk dönerin içinde bile
Soğanlı kesinlikle. Ama malzemeler tamamen diriliğini kaybetmiş olmalı ağızda dağılmalı ve yumurtası fazla olmamalı. Ustası olaraktan püf noktaları daha çok sayabilirim
Cevap
33Cevap
Soğanlı bi tık daha güzel geliyor bana ama iki türlü de yerim fark etmiyor, aksam aksam canımız çekti bak 😅
Hakkını helal et o zaman😊
Helal olsun, afiyet olsun 😅
Teşekkürler🫶
Farketmez 2 türlü de yapılır. Eline sağlık severim menemeni
Teşekkürler🫶
Fark etmez iki türlü de olur. Yaptığın güzel görünüyor ellerine sağlık.
Teşekkür ederim🫶
Rica ederim
Bana fark etmez. Ben her türlü tüketirim. Afiyet olsun
Teşekkürler 🫶
Rica ederim 😸. Ne demek.
Mememeni menemen yapan soğandır ki. Biber domates yumurta ve soğan ana maddeleri. Soğansız menemen asidi kaçmış kolaya benzer. Zevk vermez.
Geçende teyzem soğanlı yaptı. Normalde biz soğansız yapıyoruz da tat farkı alamadım. Soğan eriyip gitti zaten.
Soganli olunca baska bi yemege donusuyo ama ikisini de seviyorum (sogansiz fav)
Soğansız olur.. Soğan konulduysa onu yemeğe çevir daha iyi..
Menemen olsunda... Her sekilde yeriz. Sen yeter ki yap 😀😀 @Sahteyuzluler
Soğan da sarımsak ta koyuyorum valla çok güzel oluyor
İki türlü de olur. Bence soğan biraz agirlastiriyor
Soğan ve biber koymuyorum domatesli ve yumurtalı olması taraftarıyım.
Ama senin yaptığın menemen olmaz.. domatesli yumurta olur
@yagmuronliine olsun seviyorum böyle biber veya soğan yemem ayıklarım hatta çoğu zaman içinde varsa
Evde senin gibi biri olsa, soğanı rendeler, su gibi yapar yine içine koyar yedirirdim😅😅😅😅
@yagmuronliine senin gibi takıntılı psikopat bir eşim olmaz umarım ilerde🗿
Ahahaha 😅😅
nasıl olur bilmem ama ben soğansız seviyorum
yeri gelir yumurtasiz menemen olur da soğansiz olmaz
Soğan ve acı biberli olur.
Çok güzel olmuş afiyet olsun ben de soğanlı severim
Çok teşekkürler🫶
Menemen hafif acılı biber ile gider Afiyetle.
Teşekkürler🫶
soğan karamelize bir tat verir ikiside terhictir ama kalın doğrandıysa yiyemiyorum, çoğunlukla soğansız
Soğanlı anacım soganliijiii
Soğanlı vee sulu olur
Hiç soğanlı yemedim
Kesinlikle soğanlı
Soğanlı istah aciyor
Soğan sevmem. Sogansiz olur
Tabiki soganlı olur dün yaptım
Soğanlı severim.
Fark etmez ama ben soğansız yaparım
Soğanlıyı tercih ederim
Soğanlı daha güzel oluyor 💖
Ben soganli yiyemiyorum agir geliyor
İkisini de yaparım yerimm
Valla soğanlı soğansız yerim ben
soganli olur bu arada
Soğansız daha çok seviyorum
Soğansız menemen yemem ben 😂
Soğansız yeriz
Bilmem bazen soğanlı yerim bazen soğansız
Akşam yemeğinde soğanlı kahvaltıda soğansız
Biber iyi olmeli. Sogan arkasindan aglatmamali.
Sogansiz olmaz. Mutlaka soğanlı olmali
Soğanlı güzel ama soğansız tercih ederim
Bol soganlı tabi ki
Elinize sağlık
Teşekkürler🫶
Soğansız menemen olmaz.
Gerçek gurmeler bilir ki menemen soğansız bir hiç
@mesafeler123 🫠 aradığım yorum. Önce o soğan pembe olana dek kavrulacak
Ohh misss🤌🏿🤌🏿
Soğanlı severim
Soğanlı tabi
Sogansiz kavrulmuş soğan pek hoşuma gitmiyor
Soğansız
Her türlü yerim
Soğansız daha güzle
Soğanlı
Abla farketmez
Soğansız
Ben soğansız seviyorum
İkiside olur
Sogansiz çünkü soğan bütün tadı alir
Soğansız
Soğanlı
Soğansız olur
Soğansiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?