En son yediğiniz şeyi ben yemiş olsaydım, şimdi ne yemiş olurdum?

Allah'ım inşallah hayırlı bir şey çıkar 🙄

En son yediğiniz şeyi ben yemiş olsaydım, şimdi ne yemiş olurdum?
Güncellemeler
1 yıl
Hepiniz çok güzel yemekler yemişsiniz. Afiyet olsun ve bereket hiç eksik olmasın.
En son yediğiniz şeyi ben yemiş olsaydım, şimdi ne yemiş olurdum?
Cevapla