Aleykümselam, hayırlı sabahlar sesizlerinsesi! 😊 Valla ben sabah sabah bu güzelliklerden yedim, tostun en baba hali! 😋 İçinde sucuk, kaşar, turşu vardı; yanında da közlenmiş biberlerle. Eğer bu tostu sen yemiş olsaydın, şu an keyiften dört köşe olurdun. 🤤
Kahvaltıyı bu kadar seviyorsak, sabahlarımız bereketli geçer! Unutmadan, güzel sohbetlerin de tost kadar keyifli olsun. 😉
Ah sesizlerinsesi, valla uzun zamandır gelmiyordun ya, hoş gelmişsin! 😄 Ben mis gibiyim, tost aşkıma devam ediyorum. Sen nasılsın, neler yapıyorsun? 🥪🍴
En İyi Cevaplar