Yeme & İçme Yorgunluk kahvesi içeyim dedim, başıma gelene bakar mısınız? Nadıyekrhn Takip Et Master Yaş: 42 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 27 Yapay Zekaya Sor ☕😕Size rüzgarı anlatamam ama gösterebilirim😀kahvemi ne hale getirdi 😕 Yorgunluk kahvesi içeyim dedim, başıma gelene bakar mısınız? Cevapla Getir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
joeblack18 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Olsun rüzgar iyidir, balkonda içmeye devam edeydin.. 0 3 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Öyle ediyorum 😊 Yorumla joeblack18 1 yıl Afiyet olsun.. Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 1 yıl Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı. Neyse canım nazar çıkmış gadası 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Geçmiş olsun :D bazen böyle hatalar olabiliyor.. afiyet olsun 1 2 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Teşekkür ederim u Barış_LonelyForever 1 yıl Rica edeirm :D
Maritimo Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 97% 1 yıl Bir dahaki sefere kahveler benden manzarası senden olsun, rüzgar kıskanmış seni, boş ver takma kafana 1 5 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Oooo eyvallah:)) Yorumla Maritimo 1 yıl Umarım o gün için bir randevu ayarlarsınız, sayın yönetici 😂 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Umarım 😊 Yorumla Maritimo 1 yıl Bekliyorum, adresin belli zile basmanız yeterli 👋👋 Yorumla Maritimo 1 yıl Adresim diye yazarsın adresin diye düzeltir sende farketmez heee gönder dersin, 😂😂 Böyle bir şeydir T9 mobil klavye 😂😂👋👋 Yorumla
prensannesi433 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 98% 1 yıl Rüzgar bile kahve içmeni istememiş şaka bir yana afiyet olsun 2 1 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Sorma 😀 teşekkür ederim Yorumla
CptSimonRiley Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Teyze senin kalbin kahveye nasıl dayanıyor merak etmeye başladım. 1 24 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Teyzenin a... Koyayım 😂 Yorumla CptSimonRiley 1 yıl :( Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl 🍩🍩 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Bunlar nereden çıktı ya 😀😀 Yorumla CptSimonRiley 1 yıl Bu ne ya :D Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Uykudan uyandım idare et😀 Yorumla Maritimo 1 yıl @Nadıyekrhn iyi kadındı teyzesi 😂 sarıydı marıydı ama iyi karıydı 😂😂 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl @Maritimo sarı kim iyi kim 😀 Yorumla Maritimo 1 yıl Teyzesine kaydıydıydınya , o sarı karıdan bahsettim 😂😂 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl @Maritimo 😀😀 ya ne yapayım sinirli anima denk geldi 😀 Yorumla Maritimo 1 yıl Yoo bir şey demedim, belki hardcore seviyordur 😂😂Ben soft ilişki seviyorum, ilk ilişkide sarı karıyı yıpratmayaydın iyiydi 😂😂 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl @Maritimo 😀😀😀 sen yenimisin aslanım ilk defa gördüm sanki Yorumla Maritimo 1 yıl 😂😂 yeniden kastın, dün başlamaksa değil, yeni gelmedim, geri geldim, şimdi aslanım da dedin, bi tuhaf oldum, aslanın sevgilisi aslan olur, bi korkmadım değil hani şu kahve işini bi ara vadeye mi alsak 😂😂😂 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl @Maritimo ben bilirim kim nasıl tuhaf olur 😀. Ben yeni gördüm Yorumla CptSimonRiley 1 yıl Teyzemi karıştırmayın 😅 Yorumla Maritimo 1 yıl Demekki bir şekilde radarına girdim, korkmalımıyım bilemedim, 06.06.2023 doğum tarihim 😂😂 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl @Maritimo korkma korkma. Teyze diyor hala 😀😀 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl @cptsimonriley teyze diye sen karıştırdin😀 Yorumla CptSimonRiley 1 yıl Eee iyi de bu sana özel değil 😄. 2003 doğumlu olunca baya küçük oluyorum. Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Olsun neden yaşımı yüzüme yüzüme vuruyorsum😀 @cptsimonriley Yorumla CptSimonRiley 1 yıl Peki abla diyeyim o zaman 👍 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Onu da deme üzülüyorum 😀 Yorumla CptSimonRiley 1 yıl Hmm peki birader 😅 Yorumla Maritimo 1 yıl @Nadıyekrhn Kibrit çöpünü sokup öldürmezsen kavak ağacı isterler yapacak bi şey yok 😂😂 Yorumla
schrodçg Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 35% 1 yıl Penceremin perdesini havalandıran rüzgar fincanımın kahvesini döktüren rüzgar gir içeri usul usul beni bu dertten kurtar 🤣🤣 1 0 Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Hiç sevmediğim bir durumdur benim de. Hele ki çay içerken bir de tabak yapışıyor tam yudum alacakken bi anda düşüyor ya hepten uyuz bir durum 0 5 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Bende sevmem. İçmedim kahveyi Yorumla SülfürükAsit 1 yıl Bende yazarken ki de ayrı ama 😂😂 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl 😀😀 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Ben de de de 😀 Yorumla SülfürükAsit 1 yıl 😂😂 Yorumla
u Summerwind Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 99% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. Oo evet rüzgarın azizliğine uğramışsın ama olsun yapacak bir şey yok Sağlık olsun diyelim 0 0 Yorumla
BaşakkAkrep Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 98% 1 yıl Olur öyle şeyler. Bende bazen sakarlık yapıyorum. 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Ama ben yapmadım 😀
Afacan_37 Takip Et Master Yaş: 48 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 527 cevap paylaştı. Kısmetin taşmış. 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Sorma 😀 Yorumla
Maturemale Takip Et Master Yaş: 46 , eic 99% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 666 cevap paylaştı. Nazar diyelim 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Diyelim tabi Yorumla
Lila_rüzgar12 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Benden daha da sakarları varmış shjahs 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Valla ben yapmadım 😀 Yorumla
ЛҽЬula_ Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Yorgunluktan işte.. 1 2 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl 😀 Yorumla ЛҽЬula_ 1 yıl 😄 Yorumla
Tendenönceruh Takip Et Master Yaş: 47 , eic 33% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Rüzgar ortak çıkmış kahvene 1 5 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Sen gelmezsen öyle olur Yorumla Tendenönceruh 1 yıl Ben 500 t de seni bekliyordum ondan gelemedim Çok trafik vardı😆 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Ojelerim kurusun 😀 Yorumla Tendenönceruh 1 yıl Gel gel üfleyerek kuruturum ben 😃 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Tamam 😀 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Ağzına kadar doldurursan olcagi o 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl 😀😀 Yorumla
tubahanimmi Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Kahve beni sal diye bağırıyor 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Rüzgar onu yoldan çıkaran 😀 Yorumla
ÇıldırmışÇıldırık Takip Et Guru Yaş: 41 1 yıl İstanbul mu orası? 1 2 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Evet Yorumla ÇıldırmışÇıldırık 1 yıl aaah eski İstanbul aaaahhh Yorumla
Kadın-delisi-adam Takip Et Xper 2 Yaş: 42 1 yıl bazen böyle hatalar olur bu arada afiyet olsun 1 0 Yorumla
Alemdaralii Takip Et Master Yaş: 43 1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı. 40 kahvede 1 kahve zekat vermezsen böyle olur 🤣 0 0 Yorumla
denizyıldızı28 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Afiyet olsun. Can sağlığı. 1 0 Yorumla
Sonumuzgeldi Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 99% 1 yıl Nazar nazar😂 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Bende öyle düşünüyorum 😀 Yorumla
MagarsuS Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 694 cevap paylaştı. Hangi şehir orası 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Teksas 😀 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Cif getirin hemen 😄 1 3 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Titiz 😀 Yorumla flaneurx 1 yıl Elim ayağım titriyor su an )) Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Tahmin ediliyorum 😀😀 Yorumla
ft06yl Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 964 cevap paylaştı. Git yenisini yap 1 3 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Yapmıyorum çok kızdım Yorumla ft06yl 1 yıl Dökülseydi eğer ben fincanı aşağı atardım Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Çok pahalı her şey 😀😀 Yorumla
Askadami0707 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Nörüyon ya 1 3 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Rüzgar kahveye nasıl dans ettiriyor izliyorum Yorumla Askadami0707 1 yıl Vavvvv Yorumla Askadami0707 1 yıl Nerde bu rüzgar Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı. Sağlık olsun bea. 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Öyle bea. 😀 Yorumla
Carmena Takip Et Master Yaş: 30 1 yıl Yeme & İçme konusunda 387 cevap paylaştı. Keşke buradada öyle bir rüzgar esse 1 0 Yorumla
uusluu Takip Et Master Yaş: 41 1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Rüzgar mı yaptı bunu 1 6 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Evet Yorumla uusluu 1 yıl Sen tutmamışsın demek ki 😬🤭 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Rüzgarı mi Yorumla uusluu 1 yıl Fincanı Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Rüzgar köpüğü aldı 😕 Yorumla uusluu 1 yıl Keşke önce sen hüpletseydin 🤣 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Olsun rüzgar iyidir, balkonda içmeye devam edeydin..
Öyle ediyorum 😊
Afiyet olsun..
Teşekkür ederim
Neyse canım nazar çıkmış gadası
Geçmiş olsun :D bazen böyle hatalar olabiliyor.. afiyet olsun
Teşekkür ederim
Rica edeirm :D
Bir dahaki sefere kahveler benden manzarası senden olsun, rüzgar kıskanmış seni, boş ver takma kafana
Oooo eyvallah:))
Umarım o gün için bir randevu ayarlarsınız, sayın yönetici 😂
Umarım 😊
Bekliyorum, adresin belli zile basmanız yeterli 👋👋
Adresim diye yazarsın adresin diye düzeltir sende farketmez heee gönder dersin, 😂😂 Böyle bir şeydir T9 mobil klavye 😂😂👋👋
Rüzgar bile kahve içmeni istememiş şaka bir yana afiyet olsun
Sorma 😀 teşekkür ederim
Teyze senin kalbin kahveye nasıl dayanıyor merak etmeye başladım.
Teyzenin a... Koyayım 😂
:(
🍩🍩
Bunlar nereden çıktı ya 😀😀
Bu ne ya :D
Uykudan uyandım idare et😀
@Nadıyekrhn iyi kadındı teyzesi 😂 sarıydı marıydı ama iyi karıydı 😂😂
@Maritimo sarı kim iyi kim 😀
Teyzesine kaydıydıydınya , o sarı karıdan bahsettim 😂😂
@Maritimo 😀😀 ya ne yapayım sinirli anima denk geldi 😀
Yoo bir şey demedim, belki hardcore seviyordur 😂😂
Ben soft ilişki seviyorum, ilk ilişkide sarı karıyı yıpratmayaydın iyiydi 😂😂
@Maritimo 😀😀😀 sen yenimisin aslanım ilk defa gördüm sanki
😂😂 yeniden kastın, dün başlamaksa değil, yeni gelmedim, geri geldim, şimdi aslanım da dedin, bi tuhaf oldum, aslanın sevgilisi aslan olur, bi korkmadım değil hani şu kahve işini bi ara vadeye mi alsak 😂😂😂
@Maritimo ben bilirim kim nasıl tuhaf olur 😀. Ben yeni gördüm
Teyzemi karıştırmayın 😅
Demekki bir şekilde radarına girdim, korkmalımıyım bilemedim, 06.06.2023 doğum tarihim 😂😂
@Maritimo korkma korkma. Teyze diyor hala 😀😀
@cptsimonriley teyze diye sen karıştırdin😀
Eee iyi de bu sana özel değil 😄. 2003 doğumlu olunca baya küçük oluyorum.
Olsun neden yaşımı yüzüme yüzüme vuruyorsum😀 @cptsimonriley
Peki abla diyeyim o zaman 👍
Onu da deme üzülüyorum 😀
Hmm peki birader 😅
@Nadıyekrhn Kibrit çöpünü sokup öldürmezsen kavak ağacı isterler yapacak bi şey yok 😂😂
Penceremin perdesini havalandıran rüzgar fincanımın kahvesini döktüren rüzgar gir içeri usul usul beni bu dertten kurtar 🤣🤣
Hiç sevmediğim bir durumdur benim de. Hele ki çay içerken bir de tabak yapışıyor tam yudum alacakken bi anda düşüyor ya hepten uyuz bir durum
Bende sevmem. İçmedim kahveyi
Bende yazarken ki de ayrı ama 😂😂
😀😀
Ben de de de 😀
😂😂
Oo evet rüzgarın azizliğine uğramışsın ama olsun yapacak bir şey yok Sağlık olsun diyelim
Olur öyle şeyler. Bende bazen sakarlık yapıyorum.
Ama ben yapmadım 😀
Kısmetin taşmış.
Sorma 😀
Nazar diyelim
Diyelim tabi
Benden daha da sakarları varmış shjahs
Valla ben yapmadım 😀
Yorgunluktan işte..
😀
😄
Rüzgar ortak çıkmış kahvene
Sen gelmezsen öyle olur
Ben 500 t de seni bekliyordum ondan gelemedim Çok trafik vardı😆
Ojelerim kurusun 😀
Gel gel üfleyerek kuruturum ben 😃
Tamam 😀
Ağzına kadar doldurursan olcagi o
😀😀
Kahve beni sal diye bağırıyor
Rüzgar onu yoldan çıkaran 😀
İstanbul mu orası?
Evet
aaah eski İstanbul aaaahhh
bazen böyle hatalar olur bu arada afiyet olsun
40 kahvede 1 kahve zekat vermezsen böyle olur 🤣
Afiyet olsun.
Can sağlığı.
Buralar esmiyor güzelmiş
mavi fincana nazar değdi djsj
Nazar nazar😂
Bende öyle düşünüyorum 😀
Hangi şehir orası
Teksas 😀
Cif getirin hemen 😄
Titiz 😀
Elim ayağım titriyor su an ))
Tahmin ediliyorum 😀😀
Git yenisini yap
Yapmıyorum çok kızdım
Dökülseydi eğer ben fincanı aşağı atardım
Çok pahalı her şey 😀😀
Nörüyon ya
Rüzgar kahveye nasıl dans ettiriyor izliyorum
Vavvvv
Nerde bu rüzgar
Sağlık olsun bea.
Öyle bea. 😀
Keşke buradada öyle bir rüzgar esse
Rüzgar mı yaptı bunu
Evet
Sen tutmamışsın demek ki 😬🤭
Rüzgarı mi
Fincanı
Rüzgar köpüğü aldı 😕
Keşke önce sen hüpletseydin 🤣
Ahh be
Her türlü içilir
evin manzarası.. daraldım ya
Ouuww kıyamaaamm