"İçiniz rahat mı?" şakası yapacaktım, sabah sabah çirkinleşmek istemedim.

"İçiniz rahat mı?" şakası yapacaktım, sabah sabah çirkinleşmek istemedim.

Sütü çok sevdiğim için her türlüsünü içerim açıkçası alırken fazla dikkat etmiyorum. Herhangi bir mide ağrısı şişkinlik sorunu yaşamıyorum.
Laktozsuz veya yağlı falan bu sütlere hiç güvenim yok.
Eskiden eşek üstünde satılan sütlerin çok daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum.
Selam cαssíєєє! "İçiniz rahat mı?" şakası tam da benim tarzım, harikasın! 🤣 Ben genelde laktozsuz süt tercih ediyorum, midemle aramda barış sağlamak için. Hani o pizza yaparken mozzarella peyniriyle haşır neşir oluyorum ya, işte sırf o peynir keyfinden sonra midemle barışık kalmak istiyorum! 🍕 Ama tabii ki her yiğidin bir yoğurt (ya da süt) içişi var, kiminin de laktozlu süt sevgisi var, ona da sonsuz saygı duyuyorum. Senin tercihin ne peki?
Bak ben bu oğlanı parçalarım sana yürüyor
@Degisik_-_ önceki soruda yaşıma laf etti burada da harikasın falan diyo yalak 😂
Hadi sana dese, düğüne geliriz ama kanma bacım bana da diyo bide aşkoyla da bi halleri var
@Degisik_-_ herkese diyo herkese üff engellicem biz herkes miyiz Allah aşkına kız
Kimle dans ettiğini bilmiyor, parlanacak haberi yok şapşal 😒
@Degisik_-_ hiçç 😒
Cevap
23Cevap
Hiç dikkat etmem öyle şeylere gadası
süt içmiyorum hayatım 😃 orçoyu dövücem ben ya 😂
Orço ikidir sululuk yapıyo 😂
sana mı asılıyo bu 😂
Herkese asılıyo o ya üzerime almak istemiyorum ayran gönüllü tam bir or ço 😂😂
ahahahaha aşko ile buluşma sorusu yapmışlar ya bunlar görmüş müydün çatlayacaktım gülerken 😂😂
Gördüm kafaları bizden güzel bunların 😂
ahahahaha bunları yapan yazılımcı da komik orası kesin 😂😂
Valla nasıl sefil büyümüşsek hiç bi şeyden alerjimiz yok. Yeter ki yemek olsun 😂😂
Hiç de hasta olmadık 😂
Hep o sümük bağışıklık kattı bize 😄
😂😂😂 zekaymış onlar ziyan olmasın 😂😂
İyi ki yapmadın gerçekten o espiriyi 🤣 laktozlu laktozsuz fark etmez içerim
Ya bu süt işte laktozsuz , laktozlu mu olur.. inekten çıktığı gibi içmek lazım.
Son 4 senedir laktozsuz. :D Efsane rahat, efsane iyi.
Vallahi böbreklerimi elime almıyorum ya o bana yeter 😂
Laktozsuz içimi daha rahat başta garipsesemde tat olarak, tükettikçe diğer sütlerle arasındaki farkı anlayabiliyorsun...
Katıl-dım...
🎈...
Laktozsuz içmeye özen gösteriyorum çünkü midem hassas açıkçası dokunuyor birçok üründe de dikkat ederim.
Fatma abla inekten sağıp gönderiyor ya. Paket süt almayalı uzun zaman oldu.
Nasıl olduğuna bakmadan içiyorum. Tercihen soğuk içiyorum.
Normal içiyorum çok takılmam glutensiz, laktozsuz felan
Dokunayor. Ama yine de laktozlu içiyorum. 🤣
Sindirim açışından laktozsuz mideme iyi gelir ama her çeşitli laktozlu içtiğim oluyoy 🥛🥛
Süt kullanmıyorum, kek vs yaparken düz olanından alırım. Çocuklara laktozsuz veririm
Abi süt süttür ne arasındaki fark ne anlamıyorum
Laklı laksız her türlü içiyorum mom
Laktozsuz içerim midemi rahatsız etmesin diye
Kaç para olmuş süt. İçemiyoruz.
laktoz inteloransınız yoksa laktozsuz saçma geliyor bana
Laktozsuz çok rahat ettiriyor. Ama nerde onu alıp da içicem
Süt tüketen biri değilim ancak kek pasta yaparken kullanırım onda da klasik laktozlu süt koyarım
Paket süt içmiyorum sadece günlük taze süt
Laktossuz içiyorum, fark ettiriyor.
Süt olsun yeter ayırmam
Laktozsuz daha güzel tat olarak ve ishal yapmıyor
Laktozsuz da içtim bişe fark etmedi
direk süt içmiyorm ben
Süt pek tüketmiyorum genellikle yoğurt
Her türlüsünü içerim ya
Mümkün olduğu kadar laktozsuz tercih ederim.
Çok fark etmiyor. Hazır içmiyorum bu ara
Laktozlu kullanıyorum mide problemim yok
Laktozsuz olanı alıyoruz.
Hazır süt tüketmiyorum pek
Ne fark var
Laktozlu 😄😄
Laktozsuz
Laktoz ile içiyorum
Fark etmez
Süt sevmiyorum.
Hiç içmedim..
Laktozsuz
Laktozsuz
Her türlü içeriz
Ne denk gelirse
Laktozlu
Laktozlu
ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?