
Üzümlü veya kakaolu kek, kola, fanta, çay, kahve veya başka bir şey? 😄

Üzümlü veya kakaolu kek, kola, fanta, çay, kahve veya başka bir şey? 😄
Evet var tabi olmaz mı beleş Wifi. beleş kahve.. beleş abur cubur.. hiç acımam. beleş diye ikram diye dolu dolu alırdım. hatta en son baktım bir daha ki zaman az getirmişler.. malzemeden çalmak işte bu :D
😅😅
😅
Çok eskiden üçgen sandwich dagıtmıslardı kamilde çok beğenmiştim tadı damağımda snfng
Bir daha görmedik 😂
Nee güzel dedin abim ya😂
😂🥂
Teşekkür ederim abim🥂
Su ya da çay kafi bayat keki kendileri yesin 😂
Teşekkürler dostum✌️
Sıcak çay sıcak çay sıcak çay. (Kahve sevmediğim için)
Ama inatla soğuk içecek veriyorlar (hemde uzun yolculukta bile ) el insaf yani
Muavin şoföre yapıyor kahve ama. Bir de öyle güzel kokuyor ki..
Cevap
11Cevap
Çok oldu yolculuğa toplu araçla çıkmayalı, ola ki çıktım bişey yiyip içemiyorum.
Klasik olacak ama kahve. Kek de olursa güzel olur😂
😂😂
Uzun süredir otobüs yolculuğu yapmıyorum. Kara yolu ile gideceksem kendi aracımı tercih ederim.
Su kahve sanırım. Ama genel olarak otobüs yolculuğundan nefret ediyorum
Aslında sandviç verseler uçakta olduğu gibi çok güzel olurdu.
Köfte ekmek istiyor canım ya bi de patates kızartması 🤤
😂😂
Otobüs değilde uçakta yıllar önce bi sandaviç vermişlerdi , ekmeği çok doyurucuydu , içindekiler harikaydı , hangi şirketle uçtum onu unuttum öyle güzel sandaviç daha yemedim ilk ve son oldu
Tost. Ama şöyle peyniri marulu leziz tam güzel bir tost
Öyle bunların kakaolu kekleri var ya onlar çok güzel oluyor
Yanımda börek pogaça götürdüğüm icin çay ve kahve😃
pop kek gazoz soğuk su fanta furko kola fark etmiyor
Dondurma versinler.. canım çekti 🙄
😈😈
Taciz falan edilmeyelim de ikramı geçtim artık
İşte Allah bazılarına vermiyor mecbur biz bişeyler yapacağız ahshs
Daha çok içecek bekliyorum
Ebet ya 😂🙂
Yolculukta bir şey yiyip içmeyi sevmem pek, sadece su yeterli oluyo
2 bira verseler , ayık kafayla çekilmiyor çünkü
Azerbaycanda ikram olmuyo hic görmedim
Yok beklediğim ikram semih
Adi markalar kullanmasınlar yeter.
Soğuk kola beklerim 😅
Şu verseler yeter
İçecek olsun kâfiii 🙌🏻
Tatlı şeyler bekliyorum.
Ayran döner olsun reis de onu vermezler
Biskrem ve kahve
Midem bulanıyor giderken yemek içmek
Çay ve kek yeterli. D
Çay kahve
O araba gelsinde ne olursa olsun 🤣
Çay bekliyorum ben
sade kahve.
Kahve
yoktur
Kek veya çikolata 😂
Gazoz
Empati
Sandiviç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?