
Simide 310 TL, meyve suyuna 190 TL ödenmiş. Ben diyecek söz bulamadım, siz neler söylemek istersiniz? 😊

Simide 310 TL, meyve suyuna 190 TL ödenmiş. Ben diyecek söz bulamadım, siz neler söylemek istersiniz? 😊
Az olmuş abi ya 500 Nedir ki bir simit meyve suyuna 😤
Yazıklar olsun ya ülke ne hâle gelmiş 🥺
Cevap
10Cevap
Buna max 40 tl veririm oda max
O hava limanin da ki hurda uçakların kanatları bu fiyatlandırmayi yapan ve ekonomiyi bu hale getiren hatta "ergonomi çoh iyih" "dayyibin g"tunun kiliyik huloggg" diyenlere girsin
Hiç oruçta mı tutmamis bunu yiyen arkadaş havalimaninda su haric bir şey almam en azindan şu anki ekonomik ozgurlugumde zengin olursam dusunmem boyle seyleri
Maksimum 60₺.
Dün İstanbul da bir kitabevinde 5 kitaba 450₺ verdim, basit bir kaleme 384₺ dediler. Abartmayın ya. Vallahi ayıptır.
Allah Allah nolcak bizim bu vahim durumumuz acaba gerçekten yazık yorum yapamıyorum, nutkum tutuldu yani ortada göze gözüken bir şey yok.
Maşallah havaalanında ucuz bişey mi var. Zaten yemiyorum su kafi onu da yanımdan eksik etmem.
'Liman' kelimesinde iman kelimesi saklıydı ama bilemedim😂😂😂
Bence gayet normal, parası olmayanlar yemesin o zaman.
Almsaymış. Onun kendi yav he.
Evet bu haberi okumuştum bunun adı resmen soygun.
Bilemiyorum bi düşününeyim
100 TL hadi havaalanı diye maksimum 200
Almasın
50 tl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?