Yeme & İçme Havaalanında 2 çaya 60 TL verdim, bu fiyat normal mi? Sertsevenadammm Takip Et Yoda Yaş: 46 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Sizce bu normal mi Güncellemeler+1 yıl İzmir hava limanında sabah sabah güzel geçirdiler Havaalanında 2 çaya 60 TL verdim, bu fiyat normal mi? Cevapla Fiyat Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Normal değil ama ülke ekonomisinde normal 0 0 Yorumla
Moddelen Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl havaalanında kaç lira olmasını bekliyordun dışarda fiyat neyse x10 orada 0 0 Yorumla
mertcanturk Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 38% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 573 cevap paylaştı. 2020 yılında İstanbul yeni hava alanında bir bardak çay 9 ₺ di 🙄🙏 0 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Ben de dün sirkecide 64 verdim 2 caya 0 0 Yorumla
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Business class hiç vermiyorsun. 0 0 Yorumla
nikoncu Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Veren insan normal mi? 0 1 Yorumla Sertsevenadammm +1 yıl Mecburen veriyoruz normallikle alakası yok ki Yorumla
hot_chocolate Takip Et Master Yaş: 44 , eic 43% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Normak 0 0 Yorumla
Ash_Ketchum Takip Et Master Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı. Normal 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,7b cevap paylaştı. Evet orada pahalı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Normal değil ama ülke ekonomisinde normal
havaalanında kaç lira olmasını bekliyordun dışarda fiyat neyse x10 orada
2020 yılında İstanbul yeni hava alanında bir bardak çay 9 ₺ di 🙄🙏
Çok normal.
Ben de dün sirkecide 64 verdim 2 caya
Öyle yerlerde çok pahalı maalesef
Business class hiç vermiyorsun.
Veren insan normal mi?
Mecburen veriyoruz normallikle alakası yok ki
İçmeyin almayın abi.. zorla mı satıyorlar sanki
Havalimanında normal
Normak
Ucuz
Normal
Değil
Evet orada pahalı