Yeme & İçme Küçük mutlulukları paylaş, kazan! Sevdiklerini en mutlu eden tarifin hangisi? (Sayfa 4) Dr. Oetker Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1621 Küçük mutlulukları paylaş, kazan! Sevdiklerini en mutlu eden tarifin hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 37 kişi beğendi
Beyazkırmızı49 Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl @Dr. Oetker herşeyiyle en güzeli teşekkürler 0 0 Yorumla
acemikurbağa10 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Ah be o çilekli pasta hayallerimizin yaş pastası🍓 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
yemek konusunda biraz bilgim var
Babam böyle kek yapmayı nerden biliyor?
Kurabıye tarıfı guzel yaparım
Hayatımda gördüğüm en başarılı markalardan biri
@Dr. Oetker herşeyiyle en güzeli teşekkürler
Hepsi hahaha puding ne varsa
Kremeaaaa krem şantili tarifim
Ah be o çilekli pasta hayallerimizin yaş pastası🍓
diyettekiler için hiçbiri galiba ahhahh
Dr oetker en iyisii alın aldırın
Mutlulugun olduguna şahsen ben inanmiyprium
Cok kaliteli bir marka yillarin markasi
içinde çikolata olan her şeye bayılıyorum
Bence pizza yap en mutlu olduğun an bu olur
Onlar uyanmadan hazırladığım serpme kahvaltı
Çilekli muzlu pastalar kıremalı pastalar
Çocukluk hatıram canlandı:)
Pastada tektir bence bu marka
Eline sağlık ıslak kek mutlu edebilir
Harika bir marka kullanın
Aciktim elinize saglik guzel bir konu olmus
Çikolatalı pasta diyelim snsnnnnsnnsns
petibörlü çikolatalı pasta :D
Yaş pasta veya pudungli bisküvili pasta
Tiriliçe tarifi benim için çok seviyorum
Çok iyii bence djnxdkfndkcndk
Keşke biri bana tatlı yapsa
Börek tabiki de şaka misinizzz endjjdd
Treliceee revaniii sufleeee
Asciyim ama tarifim yok benim
Kek yapmak herkes bayılırdı
Dr. Oetker çok iyi kaliteli
Çikolatalı her şey bence çok güzel
Daha iyisi olabilir ama gayet iyi
Mutfakta pek iyi değilim ya
Şekerpare kesinlikle bide şerbetli oldumu offf
. Supriz yapmak en sevdiğimmm
Kakaolu kek jsksksnnskskskjs
Vazgeçilmezim en sevdiğim marka
Kendim yapıyorum ki yardım eden yok
Bol soslu ağlayan kek..😌😌
Pasta yapmayı çok seviyorum
Mutlu olmak güzeldir iyidir
Pasta ve kekstraye tabi ki
Dr. Oetker her zaman iyidir
sevdiklerimle güzel zaman geçirmek
Dr oetker harika bir şey ya seviyoruz
Benim elimden bı şey gelmez
Valla en güzeli piskevüt pastası
San Sebastian cheesecake diyorum
Güzel yazı teşekkür ederim
Güzel mutluluklar var paylaşmak lazım
Hazır padispanyadan yaş pasta
güzel bir tatlı şu saatte iyi giderdi
ürünlerin markadı gerçekten tadı çok çok etkiliyot
Güzel tarif olmus eline sağlık
Elinize agziniza saglik, cok iyi olmus
Bu güzel paylaşım için teşekkürler
Kakaolu kekim sevdiklerimi mutlu ediyor