Yeme & İçme Küçük mutlulukları paylaş, kazan! Sevdiklerini en mutlu eden tarifin hangisi? (Sayfa 2) Dr. Oetker Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1621 Küçük mutlulukları paylaş, kazan! Sevdiklerini en mutlu eden tarifin hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 37 kişi beğendi
Metamortan Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 34% +1 yıl Benim küçük mutluluğum bunun hepsini löp diye ağzıma dökmek shsjs 0 0 Yorumla
MoneySever Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Fincan kekim efsanedir! Bayadır yapmıyordum, canım çekmişken yapayım. :D 0 0 Yorumla
Peripella_ Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Tuzlu kurabiye tabikii ama genelde tatlı daha çok seviyorlar 0 0 Yorumla
Altanbalıkesir Takip Et Xper 4 Yaş: 45 +1 yıl Ya Dr. oetker den isteğim var benim.Şu kabartma ürününüz İyi ilişkilereMutlu insanlaraSevgi pıtırcıklarına Tutam tutam serpsekte Çoğalsalar , dünya değişse…. 0 0 Yorumla
yusuffay Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl ne yaptığım farketmez eşime bir şey hazırladığım zaman çok mutlu oluyor elimden geldiğince ona bir şeyler hazırlamaya çalışıyorum 0 0 Yorumla
Sksksksnnss Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Mutfakta uğraşmayı başka hiçbir şeye değişmem. En sevdiğim ve sürekli yaptığım tarif; Kıbrıs tatlısı mükemmel bir tatlı 0 0 Yorumla
nacref Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Ben güllaça bayılırım güllaç insan evladı yiyeceğidir eksisini artısını bilmem güllaç adam gibi adamdır 0 0 Yorumla
Hiçkimse010 Takip Et Xper 3 Yaş: 20 +1 yıl Dondurucuya konulan, fakir pastası diye adlandırılan, ağzının tadını bilen gençlerin yediği biskuvi pastası 0 0 Yorumla
HayriyeGurbuz Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Magnolya tatlısı bunu yapmak zor bir şey değil ama usengecliklerinden mi bilmiyorum hel bana yaptırıyorlar 0 0 Yorumla
iremmira Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Kek var psta var limon var maydonoz var güzel tarif ahahah 1 0 Yorumla
azrnuee Takip Et Xper 2 Yaş: 20 +1 yıl tek yapabildiğim şey puding onuda bazen beceremıyorum 1 0 Yorumla
özgürrkiizz Takip Et Master Yaş: 33 , eic 71% +1 yıl Dr oetker gibisi yok her zaman tercihimiz 1 0 Yorumla
ffurkanovic Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Biliyor musunuz aslında sevginin tarifi olmaz Sevgi bir andır 1 1 Yorumla Sym_Sydcr27 +1 yıl Eh işte bize de meşgale tesseli bu napalim reiis Yorumla
sivaslikobra Takip Et Xper 1 Yaş: 44 +1 yıl keyifliysem mutfağa girerim herşeye özenerek sofrayı kurarım ;) 0 0 Yorumla
ylnizvegencbiri Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Elinize emeğinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler 0 0 Yorumla
premiumuser Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Efsane balık yaparım🥳🥳 bu cevap sizi mutlu eder mi bilemem 0 0 Yorumla
ferrrrrrrrhat Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl içimden gelerek hazırladığım tatlılar çok iyidir 0 0 Yorumla
Rokky_900 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Ben universite zamanıarında mutfağa girerdim hep 0 0 Yorumla
yağmurumd Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl 6 yumurtalı anne keki tarifi vardır sizde 6 yumurta olacak ama 0 0 Yorumla
Gkn4141 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Küçük sürprizler küçük mutluluklar iyidir. Güzeldir. 0 0 Yorumla
Tahrik_edici Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Çok güzel ve faydalı bilgiler olmuş elinize sağlık... 0 0 Yorumla
Mryusufkyn9 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Ben tatlının ve çikılatanın her türlüsünü severim 0 0 Yorumla
GeceYarısı035 Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Çikolatalı gofret severim ama bir tarif midir bilmem 😂 0 0 Yorumla
okanerdogan09e Takip Et Xper 5 Yaş: 20 +1 yıl Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi tabiki dr. oetker 0 0 Yorumla
Exleena Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl Muzlu puding hem tadı güzel hemde hazır işte hemen yapabiliyorum <3 0 0 Yorumla
JakxJakQ Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl D. Oetker diyince aklına puding gelmeyen de ne bilem yaw 😂 0 0 Yorumla
Emrah_1903 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl özellikle pudingte çok güzel bir markasınız gerçekten tadı da ef sa ne 0 0 Yorumla
sebepsizea Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 317 cevap paylaştı. Havuçlu tarçınlı cevizli kek 😋😋 2 0 Yorumla
sadesevenbiri Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 53% +1 yıl Senin baban pasta yapmayı nerden öğrendi 1 0 Yorumla
Bumutluluksenin Takip Et Xper 6 Yaş: 45 , eic 89% +1 yıl tercihimiz genellikle bu marka oluyor.. 0 0 Yorumla
Nüklofizo Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 653 cevap paylaştı. Arada gelir okurum bende bu tarifleri 0 0 Yorumla
Sedat272727 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 87% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 422 cevap paylaştı. paylaşmak mutluluk verir. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Pudingi çok severim Özellikle Kakaolu Ve Üzerine Hindistan Cevizi (: 0 0 Yorumla
Damla03530 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 95% +1 yıl Güzel olabilir ama ben hazır sevmiyorum 0 0 Yorumla
HaymatlosAşk Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 61% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 304 cevap paylaştı. Evinizden eksik olmaz droutker. 0 0 Yorumla
Esrarengiz023 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 59% +1 yıl Hani bana hani bana🙄🙄 bende isterim 0 0 Yorumla
_elifce_ Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 94% +1 yıl Teşekkürler Dr. oetker çoğu tarifimde kullanırım. 0 0 Yorumla
Gamiyarass Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 96% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kuzu çevirme. Kalabalık ortamda harika oluyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
Benim küçük mutluluğum bunun hepsini löp diye ağzıma dökmek shsjs
Fincan kekim efsanedir!
Bayadır yapmıyordum, canım çekmişken yapayım. :D
Tuzlu kurabiye tabikii ama genelde tatlı daha çok seviyorlar
Çok güzel pasta yaparım. Pasta herkesi mutlu eder.
Mutsuzken çırptırdığım dr krem şantisini dondurma gibi yerim
Bütün pastalarımın kurtarıcısı. Teşekkürler
Şimdi benim canım neden bunları çekti ki 🤣🤣
Kek tarifim güzel oluyor genelde
Ya Dr. oetker den isteğim var benim.
Şu kabartma ürününüz
İyi ilişkilere
Mutlu insanlara
Sevgi pıtırcıklarına
Tutam tutam serpsekte
Çoğalsalar , dünya değişse….
ne yaptığım farketmez eşime bir şey hazırladığım zaman çok mutlu oluyor elimden geldiğince ona bir şeyler hazırlamaya çalışıyorum
Mutfakta uğraşmayı başka hiçbir şeye değişmem. En sevdiğim ve sürekli yaptığım tarif; Kıbrıs tatlısı mükemmel bir tatlı
Ben güllaça bayılırım güllaç insan evladı yiyeceğidir eksisini artısını bilmem güllaç adam gibi adamdır
Dondurucuya konulan, fakir pastası diye adlandırılan, ağzının tadını bilen gençlerin yediği biskuvi pastası
Gözü olan çileklerin olduğu pastanın tarifini verin
Magnolya tatlısı bunu yapmak zor bir şey değil ama usengecliklerinden mi bilmiyorum hel bana yaptırıyorlar
Kek var psta var limon var maydonoz var güzel tarif ahahah
tek yapabildiğim şey puding onuda bazen beceremıyorum
Dr oetker gibisi yok her zaman tercihimiz
Biliyor musunuz aslında sevginin tarifi olmaz Sevgi bir andır
Eh işte bize de meşgale tesseli bu napalim reiis
keyifliysem mutfağa girerim herşeye özenerek sofrayı kurarım ;)
Elinize emeğinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
Efsane balık yaparım🥳🥳 bu cevap sizi mutlu eder mi bilemem
içimden gelerek hazırladığım tatlılar çok iyidir
Ben universite zamanıarında mutfağa girerdim hep
6 yumurtalı anne keki tarifi vardır sizde 6 yumurta olacak ama
Küçük sürprizler küçük mutluluklar iyidir. Güzeldir.
Çok güzel ve faydalı bilgiler olmuş elinize sağlık...
Ben tatlının ve çikılatanın her türlüsünü severim
Çikolatalı gofret severim ama bir tarif midir bilmem 😂
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi tabiki dr. oetker
Muzlu puding hem tadı güzel hemde hazır işte hemen yapabiliyorum <3
D. Oetker diyince aklına puding gelmeyen de ne bilem yaw 😂
özellikle pudingte çok güzel bir markasınız gerçekten tadı da ef sa ne
Havuçlu tarçınlı cevizli kek 😋😋
Beni mutlu eden bir tarif yok
Pasta ve kurabiye tabi ki ☺️
Senin baban pasta yapmayı nerden öğrendi
puding tek geçerim bence 😊😊
Markayı severek kullanıyorum
tercihimiz genellikle bu marka oluyor..
Arada gelir okurum bende bu tarifleri
paylaşmak mutluluk verir.
Teşekkür ederim bunları uygulayacağım
Pudingi çok severim Özellikle Kakaolu Ve Üzerine Hindistan Cevizi (:
Olsada yesek şimdi çayın yanında...
Güzel olabilir ama ben hazır sevmiyorum
En güzeli en iyisi en tatlısı suffle
Waffle, börek, baklava, çörek...
küçüken bende çok yapardım
Evinizden eksik olmaz droutker.
Çocuklar ve aile ile etkinlik önemli
Hiç fark etmez benim için
Makarnam baya mutlu eder 🤣
Hani bana hani bana🙄🙄 bende isterim
Kızımla yemeğe çıkmak çok güzel
Teşekkürler Dr. oetker çoğu tarifimde kullanırım.
Bende tarf yok kötüyüm yemek yapmakta
Kuzu çevirme. Kalabalık ortamda harika oluyor
Tercih ettiğim bir marka. 😊
Bisküvi ile pasta yapınca mutlu oluyorum ben ua yetiyor