Kafelerde uygulanan "servis ücreti" saçmalığı nedir başına gelen var mı?

Bu yaşıma geldim ilk kez gördüm bunu, 40tl servis ücreti alındı. Zaten ekonomi almış başını gitmiş bi kahve 70tl birde servis ücreti noluyo ya.. Bu yasal mı nereye şikayet etmeliyim?
Kafelerde uygulanan "servis ücreti" saçmalığı nedir başına gelen var mı?
Cevapla