Herkes ekonomi kötü diyor peki o cafelerde lokantalarda avmlerde ki kalabalık ve hesap öderken ki kuyruklar ne?

Şaka yapmıyorum ciddiyim eminim sizde görüyorsunuzdur her yer tıklım tıklım dolu oturacak masa sandalye bulamıyorum hesap ödüyorum kuyruklar var

Herkes ekonomi kötü diyor peki o cafelerde lokantalarda avmlerde ki kalabalık ve hesap öderken ki kuyruklar ne?
Cevapla